About

Saturday, December 4, 2010

Rupa-rupanya Nik Najis bersuara lama dah....



salam seDunia..


Anda masih ingat akan si Hangus di atas? Yaaa...inilah si Hangus yang telah dengan bangga menafsir potongan ayat dari kitab Al-Quran pada Kongres Nasional Tahunan PKR yang lepas. Bagi yang masih blur, boleh baca sini!


Pada 28 November 2010, S. Kesavan telah menimbulkan kontroversi bila membaca tafsiran ayat 190 dan 191 Surah Ali-Imran ketika Kongres Tahunan PKR di Petaling Jaya. S. Kesavan menyatakan “sama ada saya buat salah atau tidak, Ustaz PAS itu akan menjelaskannya kelak,”. S. Kesavan telah seolah menyalahkan Ustaz PAS tersebut kerana menyalah tafsir ayat Al Quran.


Ulasan:
Kenapa si Hangus ni dengan selamba menjawap sedemikian? Ini jawapannya..


Golongan Kafir dan Kulop PKR PASTI akan pegang akan 'statement bangang' yang dibuat oleh UlaRmak Nik Najis ini sampai bila-bila. Sampai bila-bila jugalah mereka akan terus mempersendakan ayat-ayat suci Al-Quran bagi tujuan meraih undi masyarakat Melayu memandangkan ada Melayu BANGSAT yang telah merestui perbuatan mereka itu. Dan seperti biasa, selagi bernafasnya Nik Najis ini, maka kesemua dalam Majlis Ulama PASola akan terdiam membisu. Persoalannya disini..mereka takut akan Nik Najis atau mereka takut akan ALLAH S.W.T.?

PAS itu Melayu
UMNO itu ISLAM
ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT !!

- a s a m - 


No comments:

Post a Comment