About

Wednesday, December 29, 2010

GEMPAR!! ZINARISME!! Pendedahan Ust. Saidi (part 2)

salam seDunia..


seperti yang Blogmaster maklumkan, Team Forensic telah pergi ke Pasir Puteh bagi mendapatkan bukti-bukti sahih mengenai kes ADUN SELISING BERZINA. Hasi dari penyelidikan kami, pelbagai bukti yang telah diperolehi. Pendedahan demi pendedahan telah dibuat oleh Ust. Saidi mengenai keraguan mazhab Nik Ajis. Semuanya telah berada di dalam genggaman kami.
Juak-juak PASola telah menuduh kami melakukan fitnah besar terhadap pemimpin mereka. Kami juga ISLAM! Kami tahu batas-batas hukum-hakam dalam agama ISLAM. Ust. Saidi juga beragama ISLAM. Apakah salah jika kami mahu menegakkan kebenaran? Kenapa puak PASola begitu tertekan dengan pendedahan kami sehingga sanggup mencaci, menghina, malah cuba untuk membunuh Ust. Saidi? ISLAM apa yang PASola praktikkan? ISLAM Nik Ajis atau ISLAM yang dibawa oleh Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w.? Nabi tidak pernah ajar kita untuk membunuh saksi sepertimana yang dilakukan oleh banjingan PASola..


Dibawah ini Blogmaster sertakan bersama video pendedahan Ust. Saidi (part 2). Bagaimana beliau seorang yang berjiwa totok PAS satu ketika dahulu, telah dipermainkan oleh Nik Ajis dengan begitu sahaja. Ust. Saidi bukan calang-calang manusia. Beliau merupakan Ketua Keselamatan Pondok-Pondok Negeri Kelantan suatu masa dahulu. Sudah tentulah seorang Ketua Keselamatan tahu bagaimana untuk mempertahankan diri dari sebarang ancaman dan serangan bahaya. Jadi bagi banjingan PASola yang mempertikaikan kenapa Ust. Saidi tidak luka semasa insiden  diserang 3 lelaki tidak dikenali itu menampakkan keBANGANGan banjingan PASola ini.
Blogmaster bersimpati dengan keadaan yang menimpa Ust. Saidi. Beliau seorang yang tabah dan jujur. Jika Ust. Saidi kejarkan kemewahan di dunia rasanya sudah lama beliau kaya-raya. Lihat saja teratak beliau yang uzur. Kehidupan beliau sangat sederhana. Inikah balasan Nik Ajis pada seorang Ketua Keselamatan yang menjaga pondok-pondok di negeri Kelantan selama 20 tahun? Anda fikirkanlah!


Susulan dari temubual kami bersama Ust. Saidi, beliau telah mendedahkan sebab-musabab isteri beliau keluar dari PASola. Ini disebabkan Nik Ajis telah mengharamkan penggunaan PURDAH! Alasan Nik Ajis berbuat demikian adalah kerana Nik Ajis khuatir dengan insiden 'suicidal bomber' satu masa dahulu. Anda fikirkanlah..bagaimana pasangan suami isteri ini, hidup mereka benar-benar berlandaskan tuntutan agama ISLAM yang sebenar, telah dibalas dengan maki hamun banjingan PASola. Alhamdulillah..mereka telah keluar dari PASola dan memilih untuk hidup tanpa politik. Namun begitu yang bathil tetap mereka akan dedahkan supaya mereka yang masih TOTOK PASola membuka mata dan minda, agar jangan TERTIPU dengan manusia yang bernama NIK AJIS...

ALLAH BERADA DI MERATA TEMPAT
PAS HANYA PARTI POLITIK
NIK AZIZ HARUS BERTAUBAT

1 comment:

  1. NADI RAKYAT MAHA PEMBOHONGDecember 29, 2010 at 8:32 AM

    http://propartiislammalaysia.blogspot.com/2010/12/terbaru-papa-gomo-si-penipu-sudah.html


    kahkahkahkah......azmi ayam bapok, papa buoh gomok kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

    ReplyDelete