About

Wednesday, December 1, 2010

Wrestlemania 2010 - GAPS vs. PR Selangor

salam seDunia..

1hb. Disember 2010 - Blue Wave Hotel




GAPS - Gagasan Anti Penyelewengan Selangor telah mengadakan sidang media pada tengahari tadi bertempat di Blue Wave, Shah Alam. Pengerusi GAPS, Sdr. Hamidzun Khairudin beserta beberapa badan-badan NGO dalam Selangor telah berkumpul sidang media tadi dan GAPS telah mengumumkan untuk bangkit berjuang mempertahankan Selangor dari terus diliwat oleh Kerajaan Selangor pimpinan PR.




Pengerusi GAPS memberitahu bahawa GAPS adalah merupakan front liner bagi memperjuangkan isu-isu berbangkit di dalam Selangor. Keahlian GAPS juga adalah terbuka kepada semua kaum. GAPS tidak mahu dilihat sebagai badan NGO yang berteraskan politik. GAPS juga telah mendedahkan 30 penyelewengan Kerajaan PR Selangor pada sidang media yang lepas..diantaranya penyelewengan YBK, Pasir, Air, PKNS, Talam dan pelbagai lagi .




Di sidang media itu juga GAPS telah mengumumkan bahawa pada 3hb. Disember 2010 ini, bakal ada 1 demonstrasi aman mengenai isu 'Ketuanan Melayu' yang telah diliwat oleh Anwar Al-Juburi dan Wan Azizah. GAPS menyatakan bahawa rakyat Selangor seharusnya bersetuju dengan titah Sultan Selangor dan bukan mempertikaikannya. 




Ulasan:
Alhamdulilah..ada jua segerombolan manusia prihatin yang bangkit memperjuangkan kebenaran! Blogmaster bangga! Insyallah..Blogmaster akan bantu sedaya-upaya bagi menjayakan misi dan visi GAPS! 



ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT!!

- a s a m - 

2 comments:

  1. KeadilamAntiPenyelewenganDecember 1, 2010 at 3:18 PM

    Kenapa Persatuan2 PKNS nk boikot PB PKNS...???

    Soalan cepumas tuuuuuuu......!!!

    Adalah dalang2 dibelakangnya dan sebab2 yg berkepentingan diri sendiri...

    Yang aku taw, Presiden SOA Hj. Saharom tu ade kes RASUAH.. Org ramai pon msti taw cite ni dulu.. ceritanya ditangkap oleh MACC ambil wang IT setiap bulan, dicekup dengan ATM cardnya sekali... dengan partnernye skali, dah kluarkan duit beberape kali dan terbukti bersalah.... cume MADAM LOW mase tu nk bwat deal ngan MACC... Dasyattt tuu...

    Jadi siapa dia nk suruh siasat PB PKNS? periksa diri sendiri dulula brooo... jgn byk ckp.. ckp kosong je... takut minggu depan kene cekup sendiri oleh MACC...

    Ntah bila plak die dapat mandat dari ahli2 persatuan.... Pelik btolla... Aku pon ahli SOA jgak tapi xpnah taw pon ape2 pasal ni... heran ni... Aku harap audit MBI tu datang periksa persatuan2 ni skali.. tgk presiden2 persatuan sekali... tgk presiden2 persatuan tu tandatangan memorandum yg disampaikan kepada MB tu semua dgn mandat ahli2 skali..

    kalau diberitahu konpom aku xstuju!!! nak mengaibkan PKNS dalam DEWAN NEGERI... nk basuh kain buruk dan sidai didepan khlayak ramai...??? sampai masuk muka depan suratkhabar... tapi xbrani beri nama.... ape cite wei...??

    Kalau lu orang nk dedahkan, baik lu dedahkan Hj Nasir tu..!!!!

    dah berjuta2 duit PKNS dia sapu buat kerja2 urusharta, pembekalan, renovation de PALMA, renovation akademi hartanah dan lain2 semua ditawarkan kepada kaum kerabta dan saudara mara dia, pak cik, mak cik, adik, abg, akak.. kaya wooo kalau jadi saudara die.... huhuhuhuuhu...

    Dah bape byk duit PKNS dan De palma dia pakai bayar lawatan percutian dia ke GREECE, DUBAI, CHINA, SINGAPORE, BATAM, KK, KUCHING.... Tak habis2 makan angin pakai duit PKNS... Boleh pegi haji lagi 2-3 kali tu... Semua tu baru tahun ni jeeee.... tahun2 sebelumnya...? mane x, dialah pengerusi exco De Palma dan dialah pengerusi jawatankuasa sebut harga.. Itu lebih menghabiskan borehhhh aje....

    so ape lg...?? korang renung2kanlah... dan selamat beramal~~~~~~..

    ReplyDelete