About

Showing posts with label DAP BABI. Show all posts
Showing posts with label DAP BABI. Show all posts

Tuesday, April 3, 2012

Muka-muka Pengkhianat Melayu !

Tataplah muka-muka di atas dengan penuh perhatian. Inilah rupa Melayu yang mahu mengkhianat bangsa Melayu itu sendiri!.


Mereka telah menjadi barua kepada DAP dalam usaha pembangkang mahu meraih undi Melayu. Mereka sanggup mengenepikan sejarah 13 Mei, peristiwa orang Melayu mati dibunuh oleh komunis!, anggota Polis & Tentera diseksa oleh Komunis!..semata-mata kerana mahu mengejar kemewahan duniawi yang diberi oleh DAP sial ni..


Kenapa DAP mahu meraih undi Melayu sedangkan PKR & PAS berada di dalam pakatan 'haram' mereka? persoalan ini seharusnya ditanya kepada orang-orang PKR & PAS..barangkali mereka mempunyai jawapan atau barangkali mereka juga tertanya-tanya kenapa?


psst: orang PAS boleh jawap? 

Tuesday, March 6, 2012

Siapa yang harus dipersalahkan?


Anda pasti terlihat poster sebegini di ruang anak tangga sekiranya anda duduk di kawasan rumah pangsa. Agak kurang ajar bahasa yang digunakan bukan? Tapi itulah realitinya..sikap segelintir penduduk yang mementingkan diri sendiri dengan membuang sampah di celah-celah 'bedah' khususnya di tepi laluan tangga rumah pangsa sedikit sebanyak mengundang beberapa masalah. Bila ditanya kenapa buang di situ, ada yang menjawap dengan mengukir senyuman anjing (kantoi malu), "lif selalu rosaklah" jawapan selamba, malah ada yang marah bila ditanya sedemikian (golongan ini confirm BINATANG!). 
Permandangan seperti gambar diatas pula kebiasaannya juga terdapat di rumah-rumah pangsa PPRT. Gambar ini diambil setelah 5 hari lori sampah tidak datang untuk memungut sampah di pangsapuri sekitar kawasan Petaling Jaya. Bukankah ini akan mengundang masalah penyakit? Anjing-anjing liar sudah pasti akan 'happy' dengan keadaan begini. Ini belum lagi pencemaran bau yang sangat tidak menyenangkan penduduk kawasan.
Umum mengetahui sistem pungutan sampah ini dibawah kuasa (PBT) Pihak Berkuasa Tempatan. PBT selalunya akan melantik syarikat yang layak mengikut syarat yang ditetapkan melalui tender. Dan bagi kawasan sekitar Petaling Jaya, PBT dah tentulah Majlis Bandaraya Petaling Jaya. Banyak aspek yang boleh dipersoalkan seperti:


Lori kontraktor sampah rosak kesemuanya?


Apakah PBT tiada pegawai untuk memantau kerja-kerja pemungutan sampah dari masa ke semasa? 


Apakah mungkin kontraktor sampah mogok dengan tidak menjalankan kerja kerana kelewatan pembayaran dari PBT?


Bagaimana syarikat kontraktor sampah dipilih, telus atau dipilih atas arahan Ahli Majlis? 


Banyak lagi sudut persoalan yang boleh diketengahkan tapi biarlah rakyat menilai..


Nota Kaki:
Persoalannya disini..siapa yang harus dipersalahkan, Rakyat, Kontraktor Sampah atau Pihak Berkuasa Tempatan?


Dulu masa BN perintah, jarang betul ada masalah sampah ni..kan?


Monday, January 9, 2012

"Saya tidak sanggup", kata Dr. Hassan Ali..



Sekitar jam 9.30 malam tadi, satu sessi penerangan Dr. Hassan Ali mengenai isu pemecatan beliau telah diadakan di kediaman beliau. Antara penerangan beliau sedikit sebanyak telah menyentuh prinsip perjuangan beliau dan perjuangan asal PAS yang satu ketika dahulu telah menjadi tonggak perjuangan PAS iaitu menegakkan ISLAM. 
Beliau menyingkap kembali selama 15 tahun beliau bersama PAS, Almarhum Fadzil Noor telah banyak mendidik dan membimbing beliau dalam kancah dunia politik. Perjuangan PAS yang dahulunya siang malam pagi petang memperjuangkan ISLAM telah menarik minat beliau untuk turut serta. Kini perjuangan PAS telah jauh tersasar.

Beliau mempersoalkan, Allah swt. telah mengizinkan PAS untuk memerintah Selangor bersama Pakatan Rakyat namun tanggungjawab bagi menggalas perjuangan menegakkan ISLAM masih tiada siapa yang berani menggalas. Beliau memberitahu beliau bersama rakan-rakan PAS telah melihat anak-anak muda Melayu mabuk akibat air arak malah anak-anak Melayu jugalah yang tertangkap di hotel-hotel murahan dalam serbuan-serbuan yang dilakukan JAIS. Sehinggakan pendakwahan Kristian ke atas umat ISLAM di Selangor telah sampai ke tahap merbahaya. Bayangkan jika ada anak-anak kita mati tanpa kalimah syahadah. Maka dengan itu, saya terpanggil untuk bangkit menyelamatkan akidah umat ISLAM khususnya di Selangor. Beliau bertanyakan siapa lagi didalam PAS yang sanggup menggalas tugas ini? 

Beliau kecewa usaha murni ini tidak mendapat sokongan dari ahli PAS sendiri malah menyekat dan mendapat tentangan. Lebih menyedihkan sebab sebenar Dr. Hassan Ali telah dipecat adalah kerana Anwar Ibrahim. Beliau memaklumkan beliau tidak mahu Anwar Ibrahim mengheret rakyat supaya menjunjung perjuangan kotor Anwar Ibrahim. Beliau memaklumkan bahawa beliau tidak sanggup untuk turut bersama dalam perhimpunan pagi ini kerana tidak mahu menggalas perjuangan jijik manusia bernama Anwar Ibrahim. 
Dr. Hassan Ali secara sinis menyatakan Hadi Awang lebih 'bersih' untuk dijadikan Perdana Menteri dari Anwar Ibrahim yang sememangnya kotor. Sambil berseloroh beliau berkata beliau belum pernah jumpa manusia yang masih mahu menjadi Perdana menteri walaupun di dalam penjara. Atas dasar itulah Dr. Hassan Ali telah dipecat dari PAS. yang paling mendukacitakan beliau adalah, Timbalan Presiden Pakatan Rakyat mendesak agar PAS memecat beliau. 

Akhir kata beliau, apa pun natijahnya samaada beliau digugurkan dari PAS, dipecat dari PAS, dimansuhkan jawatan Exco PAS..perjuangan hanyalah menegakkan agama ISLAM.
Nota Kaki:
Dengan pemecatan Dr. Hassan Ali dari parti PAS, maka seorang lagi manusia yang benar-benar memperjuangkan ISLAM dibuang dari parti yang bernama Parti Islam Semalaysia atau PAS. Kelakar bukan,  parti yang memperjuangkan ISLAM telah memecat ahlinya yang benar-benar memperjuangkan ISLAM

Apakah mungkin PAS bertindak sedemikian bagi membuktikan PAS sekali lagi layak digelar Parti Anjing Suruhan? Atau mungkin PAS bertindak sedemikian kerana perlakuan Dr. Hassan Ali selama ini telah banyak menyusahkan DAP Selangor? Atau mungkin PAS mahu membuktikan bahawa mereka juga mahu mengejar jawatan Ketua Umum dengan memecat Dr. Hassan Ali? 

Apa pun spekulasinya..asam boleh menyimpulkan disini, KAFIR sekali lagi telah berjaya memecah-belahkan umat ISLAM di dalam PAS yang terdiri dari kumpulan Ulama' dan Kumpulan Atarturk. Siapa ejen KAFIR a.k.a DAP di dalam PAS, anda nilaikanlah sendiri.. 



Saturday, July 9, 2011

BERSHIT Beralih Arah !

salam seDunia..


Jam telah menunjukkan hampir 4.00 pagi..suasana di sekitar KL teramatlah lengang!. Kecekapan PDRM yang telah berjaya mengawal hampir setiap jalan masuk utama ke KL telah membuatkan infantri BERSHIT meroyan sesama mereka akibat terkandas di dalam kereta beberapa jam!. Malah ada sumber memberitahu, kelihatan beberapa umat manusia yang terpaksa melepaskan 'hajat' di dalam kereta dan di tepi-tepi jalan! (berak la tuh!)
asam bersama beberapa rakan blogger lain berlegar-legar di sekitar kawasan KL dan kami dapati buat kali pertamanya, jumlah kenderaan PDRM  melebihi kenderaan awam. Kami sempat membuat liputan secara spontan dimana pihak berkuasa telah membuat pemerikaan ke atas rumah-rumah tumpangan di KL dan seperti yang dijangka terdapat gerombolan manusia BERSHIT menginap di hotel berkenaan. Apabila disoal mengenai sebab berada di hotel tersebut, mereka menjawap Mujahid! (bengong tahap anjing!)


Akibat dari kecekapan PDRM mengawal kemasukan anggota BERSHIT yang kononnya dikatakan seramai 300 ribu bakal membanjiri KL, maka satu keputusan DRASTIK telah dibuat oleh Kepimpinan BERSHIT dimana mereka akan mengubah haluan DEMO ANJING mereka di 2 tempat iaitu di Stadium Melawati & Batu Caves. Ada juga asam menerima 'chain sms' mengatakan mungkin akan ada ANJING BERSHIT berkumpul di Stadium Kelana Jaya. 
Insyallah asam akan update info terkini mengenai BERSHIT dari masa ke semasa..


Ulasan:
Takda kerja cari kerja demi RM50 hinggit? Sampai terberak dalam kereta? Apa punya bingai la dorang ni..Lu orang balik rumah tido peluk bini lagi bagus laa..ni tidak! pandang kiri..ada jambang! pandang kanan..ada jambang! pandang belakang..pun ada jambang! nak peluk apa nyer? takkan korang GAY macam ANWAR AL-JUBURI kot?


Paling asam gelihati merangkap mengeluh bila yang ditahan di hotel cap ayam tu menjawap mereka 'Mujahid'. Come on la ... fikir la logik brader..Mujahid celah bedah mana bila BERSHIT ni BERTUANKAN AMBABIGA ! Mandi junub seumur hidup pun tak pernah! Sunat Anu pun TAK! Tang mana yang Mujahidnyer Yeop??? Kot yer taksub PAS pun..jawapan tu biarlah fikir pakai otak dan bukan pakai belakang lutut! bodoh betol la dorang nih..


Nota Kaki:
apa-apa pun asam mengucapkan SYABAS dan TAHNIAH kepada PDRM kerana telah menjalankan tanggungjawab dengan penuh professional. Kedengaran juga PATRIOT, PEMUDA UMNO, PERKASA serta NGO-NGO lain bakal berhadapan dengan ANJING BERSHIT tengahari nanti. Disarankan supaya mereka ini dapat membantu PDRM dalam menangani ANJING BERSHIT ini dengan menggunakan kuasa CITIZEN ARREST
Pertahankan Agama Kita!
Pertahankan Bangsa Kita!
Pertahankan Negara Kita!
I.S.A kan Saja AMBABIGA!

Wednesday, June 15, 2011

Bersih 2.0..Dalangnya & Game Sebenar!

salam seDunia..


Pembangkang telah mewar-warkan pada dunia bahawa mereka akan mengadakan satu perhimpunan jalanan (BERSIH 2.0) pada 9hb. Julai ini. Hampir segala medium yang ada di Internet telah digunapakai oleh anjing-anjing siber Pembangkang dan tidak kurang juga mereka menyalak seperti ANJING di pentas-pentas ceramah mereka bagi menarik minat rakyat untuk turun padang menyokong BERSIH 2.0. Kononnya perhimpunan jalanan ini adalah untuk menuntut agar SPR memberi UNDI OTOMATIK bagi setiap individu yang berumur 21 tahun ke atas.


Pada perhimpunan BERSIH 1.0 yang lepas, Pembangkang telah menggunapakai parti politik sebagai PENGGERAK namun pada kali ini khidmat parti politik tidak digunapakai lagi. Cabaran mengepalai perhimpunan Bersih 2.0 kali ini telah diserahkan pada seseorang yang bernama Ambiga Sreevenasan.
Dalang BERSIH 2.0
Ambiga Sreevenasan merupakan bekas Presiden Majlis Peguam dan Ambiga terkenal dengan fahaman pluralisme di Malaysia. Beliau pernah mempertikaikan perlaksanaan Hukum Syariah dalam Artikel 121 (1A) berkaitan dengan kes Lina Joy. Ambiga adalah Penggerak dan Pendokong Interfaith Commission (IFC) iaitu badan yang memperjuangkan penghapusan keistimewaan ISLAM dan MELAYU di bumi Malaysia. Ambiga dan Majlis Peguam mempunyai agenda tersendiri dimana agenda mereka sangat jelas iaitu benci pada ISLAM. Mereka sangat benci kepada pemerintahan yang hendak mempertahankan agama ISLAM. Di dalam kempen Pembangkang di PRU Sarawak yang lepas, Ambiga pernah menyuarakan yang beliau hendak perhimpunan ala Mesir!. Ini bererti RUSUHAN! Bayangkan impak yang Ambiga mahu cetuskan di BERSIH 2.0 kali ini dan peluang itu telah diberi oleh Ketua Umum PKR Anwar Al-Juburi!


Anwar Al-Juburi telah menyatakan bahawa dia akan turun pada BERSIH 2.0 ini. Anwar Al-Juburi kini telah tersepit dengan kes perbicaraan liwatnya dan kini telah sampai ke peringkat BELA DIRI. Dalam proses perundangan, BELA DIRI membawa maksud Anwar Al-Juburi harus memberi keterangan dan dia seharusnya memberi keterangan pada 6hb. Jun lepas tetapi seperti biasa Anwar Al-Juburi telah meminta tangguh atas sebab Hakim tidak layak untuk pembelaan!. Mahkamah telah menangguhkan perbicaraan ke 16hb. Julai 2011. 


'Game' Sebenar!
Untuk pengetahuan semua, pembelaan Anwar Al-Juburi adalah ALIBI iaitu 'beliau tiada di tempat kejadian pada masa liwat itu berlaku'. Kes meliwat Saiful kali ini berbeza dengan kes liwat yang pertama kerana kes dahulu kekurangan bukti. Dalam kes meliwat Saiful, Anwar Al-Juburi berdepan dengan bukti sahih iaitu rakaman CCTV dan DNA yang ditemui.  Pada 16hb. Julai nanti, Anwar Al-Juburi harus berdepan dengan bukti-bukti sahih rakaman CCTV, DNA yang dijumpai dalam 'karung kunyit' Saiful, 7 orang yang terdiri dari pakar kimia, dna, doktor dan forensik dan keterangan dari Ketua Staff Kondominium yang menyatakan ada kehadiran Anwar Al-Juburi ke tempat kejadian. Paling ditakuti Anwar dalam perbicaraan liwat kali ini ialah salah seorang alibi Anwar adalah isterinya sendiri! Kak Jijah sudah pasti akan menggelabah anjing bila ditanya  oleh peguam nanti!.


Atas sebab-sebab diatas sudah pasti Anwar Al-Juburi tidak berani untuk berdepan dengan kes perbicaraan meliwat Saiful ini dan salah satu jalan yang terbaik bagi mengelakkan diri dari kes ini adalah dengan melakukan rusuhan BERSIH 2.0!. Modus operandi mereka masih sama dengan BERSIH 1.0 iaitu mencetuskan rusuhan rakyat bagi mengelak berdepan dengan perbicaraan!. 


Ulasan:
Orang PAS sudah pasti akan turun tapi persoalannya disini, apakah mereka sedar bahawa mereka hanyalah barua-barua bagi Anwar?. Agenda Anwar adalah jelas iaitu hendak mengelak dari perbicaraan. Agenda Ambiga Sreevenasan bersama Majlis Peguam juga jelas iaitu mahu menghancurkan ISLAM dan pemerintahan  Kerajaan mempertahankan ISLAM. Agenda PAS? untuk BERSIHkan SPR? Fikir pakai otak ler PAS oi!


Pihak polis sudah memberi 'greenlight' supaya menganjurkan BERSIH 2.0 di dalam Stadium namun mereka berdegil  tetap hendak mengadakan perhimpunan di atas jalanraya. Niat kimak-kimak ini sudah jelas bahawa mereka hendak melakukan kekecohan ala Mesir!! Penyudahnya nanti, Melayu bertempur sesama Melayu..Cina dan India tersenyum dari jauh..fikirkanlah!
p/s: Sekiranya bumi Malaysia hancur..orang Cina boleh balik China, orang India boleh balik India, orang Melayu nak balik mana?? 



Tuesday, June 14, 2011

Masjid Bukan Gelanggang Politik..BANGANG !!

salam seDunia..


Georgetown - Kerajaan Pulau Pinang pimpinan DAP BABI tetap akan meneruskan pilihanraya bagi memilih anggota jawatankuasa masjid. Mengikut Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Abdul Malik Abul Kassim, tatacara ini adalah penambah-baikan dari tatacara yang digunakan oleh Kerajaan Barisan Nasional sebelum ini dan tatacara ini juga selari dengan enakmen undang-undang Kerajaan Pulau Pinang. 


Ulasan:
Melayu itu WAJIB mempertahankan AgamaNya, BangsaNya, TanahairNya. Sedikit demi sedikit DAP BABI cuba memecahbelahkan penyatuan Melayu di Pulau Pinang namun masih ada Melayu BANGSAT yang sanggup menjilat usaha DAP BABI yang terkenal dengan sifat Komunisnya.
Bumi Melayu di Pulau Pinang dewasa ini sedang dihapuskan secara halus oleh Kerajaan DAP manakala bangsa Melayu itu sendiri telah berjaya dipecah-belahkan oleh puak Komunis ini. Apa lagi yang tinggal hanyalah Agama dan itu juga sedang dicuba ganggu-gugatoleh DAP BABI SIAL ni. 


Kemana perginya suara Melayu Pulau Pinang? Kemana hilangnya Kepimpinan PAS yang selama ini gah menyalak dengan slogan 'Membangun Bersama ISLAM'? Kemana perginya Suara Anak Muda PKR di Pulau Pinang?  Apa rasionalnya DAP cuba mencampuri urusan pemilihan jawatankuasa masjid sedangkan sudah terang lagi bersuluh mereka MENGHALANG usaha PAS untuk menjadikan Bumi Malaysia ini Bumi Islam? 


Selembab-lembab UMNO, belum pernah UMNO mencampuri urusan pemilihan sami-sami tokong Buddha dan kuil India! Dan paling malang bila ada MELAYU BANGSAT cuba mempolitikkan urusan pemilihan jawatankuasa masjid ! MASJID tempat beribadat dan bukan gelanggang politik BINGAI PEMBANGKANG ! 


p/s: lu orang pandai-pandai la jawap anak cucu lu akan datang !!

INGAT DAP..INGAT KOMUNIS !!

Tuesday, January 11, 2011

RE-CAP 1MALAYSIA LOGO: MBPJ GIVES "SECURED APPROVAL" ON ROCKET CAFE?

salam seDunia..


The Star Online - Nov. 20, 2009


PETALING JAYA: The DAP central executive committee has given its approval to a group of party members and supporters to set up the Rocket United Cafe in SS2/63 here and use the party’s logo on its signboard, said the head of secretariat for the DAP secretary-general’s office, Foo Yueh Chuan.


She said the approval from the Petaling Jaya City Council (MBPJ) was secured for the cafe’s signboard and business premises on Aug 18, adding that the objective of the cafe was for the party to increase its reach to Malaysians.


“It is also to make available services such as voter registration and the registration for state benefits, such as the Mesra Usia Mas and the Tabung Warisan Anak Selangor,” she said in a statement here yesterday.


Baca seterusnya: KLIK SINI!
Persoalan:

Hanjing mana dalam MBPJ yang bagi Secured Approval tu?
Adakah PBT menjadi hanjing suruhan DAP?
Kesedaran Rakyat Tiada?



Ulasan:
Blogmaster merujuk pada artikel RBF mengenai Bangunan Hotel Pasang Lambang DAP, ada salah satu komen dari pengunjung bertanya pada RBF mengenai status Rocket Cafe yang terdapat di Terminal 2 Seremban. KLIK SINI!. Kita sedia maklum. Ronnie 'maciBai' Liu telah mengarahkan semua PBT di Selangor untuk melarang penggunaan logo 1Malaysia pada papan tanda atas alasan logo 1Malaysia itu adalah propaganda Kerajaan BN. Pendedahan yang dibuat oleh Blogmaster dalam beberapa posting yang lepas mengenai Rocket Cafe (KLIK SINI!) masih lagi tiada pihak 'berkenaan' menyambut bagi menghentam kredibiliti Kerajaan Selangor yang sewenang-wenangnya menyalahgunakan kuasa yang diberi.


Hari ini RBF telah menyiarkan satu lagi bukti penyalahgunaan kuasa PBT di dlam blog beliau dan disusuli oleh seorang pengkomen yang bertanyakan kewujudan Rocket Cafe di Terminal 2 Seremban. Bagi pemimpin-pemimpin BN dalam kawasan yang dimaksudkan di atas, anda tunggu apa lagi? Peluru sudah ada..anda masih nak berdiam diri? Sudah terang lagi bersuluh, Kerajaan Selangor di remote control oleh DAPigs! 


Nota Kaki:
Perlukah Blogmaster menulis disini tindakan susulan apa yang anda harus ambil? Apakah sehingga perlu DS Najib mengeluarkan kenyataan di dada akhbar berbunyi "Saya sedang memikirkan tarikh sesuai untuk PRU 13", baru anda mahu  tunjuk rajin dan turun padang? Tolonglah SEDAR! Peperangan kali ini bukan sahaja boleh diubah dengan menganjurkan program ceramah, hari keluarga, sukaneka, karnival sukan sahaja! Peperangan kali ini secara menyeluruh mengenai peperangan persepsi, peperangan maya, peperangan membuktikan siapa yang benar-benar berkhidmat untuk rakyat! Penat DS Najib memberitahu 'berubah sebelum diubah!', tapi nampak gayanya masih tak nak berubah..entahlah!


NAK MENANG BUAT CARA NAK MENANG!


Friday, December 31, 2010

Edisi Bogel: Teresa Cock !

salam seDunia..


Anda kenal akan perempuan diatas?                         
Yaa!! nama dia Teresa Cock                                      
Siapa dia?
Yaa!! dia Ahli Parlimen Seputeh, seorang Anti-Melayu & sangat Anti-ISLAM
Kenapa dengan dia ni? 



Teresa Cock Ahli Parlimen DAP Seputeh semalam dalam kenyataannya yang disiarkan MALAYSIAKINI menggesa supaya DS Najib memohon maaf dengan orang Kristian. Teresa Cock cuba menggambarkan bahawa DS Najib ini kononnya seorang yang anti-Kristian ekoran arahan daripada Jabatan Perdana Menteri supaya membuang elemen keagamaan dalam satu sambutan majlis Krismas.


Tujuan Teresa Cock sebenarnya adalah untuk menimbulkan perasaan benci penganut Kristian kepada DS Najib dan secara tidak langsung menimbulkan kebencian penganut agama tersebut kepada Kerajaan. 


Ulasan:
Selesakah kita yang beragama Islam, menyertai majlis yang diselitkan dengan upacara keagamaan, diputarkan lagu-lagu pemujaan? Sudah tentu kita berasa tidak selesa kan? Begitulah juga dengan Teresa Cock Bingai ni, selesakah Teresa Cock jika kita menjemput dia datang ke Majlis Berzanji & Marhaban, tetapi kita bersama rakan-rakan yang beragama ISLAM duduk mengaji, berzikir? Sudah tentu badan Teresa Cock akan BERASAP dibuatnya! Penyudahnya dia akan duduk luar sambil bedek-bedek Blackberry atau pun dia minta diri kononnya ada program lain walhal dia tak selesa berada dalam majlis tersebut.


Tetapi atas tujuan menghormati tuan rumah, sudah tentu kita bertindak hadir dalam  majlis yang dianjurkan. Tetapi dalam masa yang sama tuan rumah kena la hormati SENSITIVITI kita. Dalam isu ini, DS Najib adalah Perdana Menteri kepada semua kaum, jadi dia kena penuhi setiap jemputan yang dibuat tidak kira ianya datang daripada apa agama. Tetapi dalam masa yang sama penganjur tersebut hendaklah menghormati DS Najib sebagai penganut agama ISLAM. Simple! Teresa Cock tidak fahamkah prinsip hormat-menghormati?  


Blogmaster geram dengan Teresa Cock ni dah lama..bukan geram nafsu tapi geram akan tindak-tanduknya! Jom kita kenali siapa sebenarnya manusia bernama Teresa Cock ni..
Teresa Cock hadir ke Masjid Nurusaadah, Kg. Cheras Baru untuk Program Berbuka Puasa dengan jemaah Masjid berkenaan pada 19hb. September 2008. Teresa Cock turun ke program anjuran orang ISLAM dengan berskirt pendek? Kalau dah nama Program Berbuka Puasa Masjid, sudah tentulah dibuat dalam perkarangan Masjid kan? Ini bukan KURANG AJAR namanya? Sikap Teresa Cock seolah-olah tidak menghormati malah menghina adab memasuki rumah ibadat ISLAM.
September 2008, Teresa Kok menerima petisyen 189 penduduk untuk perlahankan azan di Masjid. Satu penghinaan kepada umat ISLAM. Perkara yang sama berlaku juga pada sebuah Masjid  di Shah Alam dan di sebuah Masjid di Seksyen 5, Kota Damansara. "Dalam petisyen tu, penduduk minta supaya azan Subuh diperlahankan dan kuliah Subuh pada hari Sabtu dan Ahad tidak menggunakan pembesar suara. Kami akur dengan permintaan mereka,“ Bahrudin Maskor, Bilal Masjid Al-Ehsan, Bandar Kinrara, Puchong.
2hb. Jan 2009, Teresa Cock mempertahankan tindakan akhbar The Herald Gereja Katholik untuk menggunakan kalimah ALLAH dalam edisi Bahasa Melayu. Teresa Kok yang merupakan seorang Kristian berjuang untuk membolehkan kalimah ALLAH digunakan oleh penganut Kristian. Kalau semua agama dalam Malaysia ni panggil Tuhan mereka dengan nama ALLAH, alamatnya muda-mudi Melayu akan datang akan menghidapi KONFLIK AGAMA!


Tahukah ANDA? 

Pada tahun 1968, Kristian hanya terdapat 168 orang pengikut sahaja. Pada tahun 2008, jumlah itu telah meningkat kepada 10,200 orang. Ini usaha missionary Kristian, siapa dalangnya? agak-agak??
Bangunan apa ni yer?
Calvary Convention Centre (CCC) itulah nama gereja yang sedang dibina di Bukit Jalil sekarang ini. Kompleks gereja setinggi 6 tingkat ini dibina di kawasan seluas 600,000 kaki persegi. Dibina dalam DUN Teresa Cock. Bila siap nanti gereja ini adalah yang terbesar di Asia. Cara DAP kembangkan agama Kristian.

Nota Kaki..
Bila kita mempertahankan institusi agama ISLAM, mereka tentang habis-habisan..tapi bila JPM minta lambang salib tu dilucutkan, Teresa Cock minta DS Najib pohon maaf pada orang Kristian? Banyak cantik muka kau! PASola ni pun satu BINGAI..dah terang lagi nyata DAP ni Anti-ISLAM yang korang gi bersekongkol dengan dorang tu buat apa? Hanya semata-mata nak UNDI? 

p/s: Teresa Cock..lu sudah minta maaf pada orang ISLAM pasal lu HINA tulisan jawi kat papan tanda?

DAP ANTI ISLAM
PAS KONONNYA PARTI ISLAM
PAKATAN TUNGGANG LANGGANG LA JADINYA...

Thursday, December 23, 2010

GEMPAR!! Ronnie 'The BABI' Liu Cuba Potong Azmin Untuk Jadi MB Selangor!!

Serambi Masjid Kg. Medan
23.12.2010


salam seDunia..


Umum mengetahui bahawa semalam bertarikh 22.12.2010, sekumpulan 50 orang telah melancarkan bantahan terhadap Kerajaan Selangor pimpinan Khalid GAGAP dalam usaha mereka membantah penggunaan logo 1Malaysia di seluruh Selangor. Bantahan mereka ini telah dibuat di Kuala Langat di sebuah kedai serbaneka.
Untuk cerita lanjut KLIK SINI 


Umum juga mengetahui bahawa Ronnie 'The BABI' Liu merupakan Exco Kanan di dalam Kerajaan Selangor dan si BABI ini juga bertindak mengawal semua YDipertua di dalam PBT Selangor. Masakan tidak satu ketika dahulu kecoh tentang beer dijual di kedai serbaneka, si BABI ni lah yang arah PBT untuk pulangkan semula. Sifat Gangsterisma si BABI ini  telah membuatkan semua YDipertua yang ada di dalam Selangor seperti LEMBU DICUCUK HIDUNG. YDipertua tidak berani untuk melawan arahan si BABI di atas ini. Natijah dari itu, seekor YDipertua bernama Abdul Razak dari MDKL telah mengikut bulat-bulat apa yang diarahkan oleh si BABI ini dalam bantahan semalam.


Ulasan:
1Malaysia itu merupakan logo rasmi Kerajaan Malaysia. Hasil usaha Perdana Menteri ini telah meresapi di dalam sanubari rakyat seluruh Malaysia dan seluruh dunia. Syabas PM! 


Namun Ronnie 'The BABI' Liu cuba untuk mencacatkan usaha murni Kerajaan Malaysia pimpinan Barisan Nasional dengan melarang penggunaannya di seluruh Selangor. Come la CIBAI..lu fikir lu sapa? Lu sudah kalah..buat cara kalah la oi! Wa mau tengok satu Selangor..semua YDipertua mau ikut lu punya cakap ka tidak..Lu cuma Exco maa..You're Nobody !


TARAK SUKA MALAYSIA LU BALIK CHINA LA OII !!

Sunday, November 28, 2010

GEMPAR: Melayu Bangsat Bangga Menjadi Ahli DAP

Wajah Melayu Bangsat !

 Perang Saraf DAPig menggunakan Melayu Tolol

Doktrin Negatif Terbaru DAPig

DAPig sudah mula BERANI menjual Paper mereka secara terbuka!!

Ulasan:
DAPig Pukimak ni dah mula full swing untuk PRU...UMNO tunggu PM berdehem dulu baru nak mula ker?
Alamat kalah la macam tu ....

p/s: bila nasi sudah menjadi bubur..sendiri mau ingat ler..

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT !!

-  a s a m -

Wednesday, November 17, 2010

DAP Menyundal lagi !!

salam seDunia..


Minggu lepas Kerajaan DAPig Pulau Pinang telah mencadangkan untuk Bahasa Inggeris dijadikan bahasa rasmi kedua selepas Bahasa Melayu untuk Kerajaan Pulau Pinang.
sumber: Klik sini!!


Ulasan:
Apa rasionalnya nak mencadangkan sedemikian rupa? Selama ni pentadbiran Kerajaan Pulau Pinang dibawah pimpinan DAPig ni ada dapat KOMPLEN pasal Bahasa Melayu ker? Blogmaster merasakan ini adalah 'follow-up plan' Kerajaan DAPig dalam nak melupuskan penggunaan Bahasa Melayu di Pulau Pinang. Bayangkan jika ia terjadi, maka cina-cina ini bisa berkomunikasi menggunakan Bahasa Inggeris dan USAH MIMPI lah mereka akan menggunakan Bahasa Melayu walaupun itu adalah Bahasa Rasmi mereka. Seboleh-bolehnya mereka hendak mencontohi Singapura. Kita sedia maklum yang Singapura dikuasai oleh PAP. PAP dan DAPig adalah parti yang membawa ideologi yang sama iaitu, MENJAHANAMKAN MELAYU DI BUMI SENDIRI.


Natijah dari cadangan ini, beberapa negeri lain akan mula menggunakan cadangan yang sama seperti di Selangor dan Kedah. Kelantan mungkin tidak memandangkan lidah orang Kelantan sudah sebati dengan loghat kelate mereka. Apabila semua mencadangkan maka TIDAK  MUSTAHIL Pakatan Pembangkang akan meminta agar diselaraskan di seluruh negara.


Persoalannya disini, mana perginya hero-hero yang membantah PPSMI?
Mengapa hero-hero PPSMI membisu akan hal ini?
PASola berserta badan-badan NGO dan Ahli Sasterawan Negara bangkit membantah PPSMI satu ketika dahulu kini membisu?
Apa kamu BUTA untuk melihat perancangan teliti puak DAPig ini?
Dulu kamu-kamu juga yang dengan gah menayangkan sepanduk CINTAKAN BAHASA MELAYU ?
Kenapa kini diam ??? Telor takda?????


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT!

- a s a m - 

Tuesday, November 16, 2010

DAPig BUTA SEJARAH !!



1. Hari semakin hari, banyak bukti kian terlihat bagaimana DAPig Komunis semakin menunjukan watak sebenar mereka. DAP yang terkenal dengan keangkuhan dan ketamakan punya cita-cita besar untuk menguasai Malaysia agar anak-beranak KOMUNIS yang dikepalai Lim Kit Sial dapat berkuasa mutlak di Tanah Melayu ini.


2. Hari ini, Setiausaha Agong DAPig, anak kepala Komunis, Lim Guan Eng Anjing dengan lancangnya menuduh UMNO sebagai buta sejarah. Anak kepala komunis ini merasakan dirinya sudah cukup besar hanya kerana berjaya menjawat jawatan Ketua Menteri Penang dan sebenarnya lupa dia masih berpijak di Tanah Melayu!!!


3. UMNO tidak buta sejarah malahan UMNO mencipta sejarah!!! UMNO yang menumbangkan Malayan Union dan yang membawa kemerdekaan di bumi bertuah ini. UMNO juga menyatu-padukan semua kaum di Negara ini. UMNO juga yang menjadikan apa sahaja kaum di Malaysia hidup mewah sebagaimana hidup mereka pada hari ini.




4. Sebenarnya, DAPig yang buta sejarah. Mereka yang cuba menafikan sejarah. DAP menafikan asal-usul mereka dan tidak mahu bersetuju dengan sejarah itu. Mereka mungkin malu dengan asal-usul datuk nenek moyang mereka, jadi mereka buat-buat lupa tentang sejarah itu dan tuduh UMNO buta sejarah.


5. DAPig juga sebenarnya buat-buat lupa tentang sejarah 13 Mei 1969. Mereka tolak cadangan untuk sambutan pada tarikh tersebut atas satu alasan yang kukuh. MEREKALAH PUNCA PERISTIWA BERDARAH 13 MEI 1969. Ini adalah sejarah dan sejarah tidak mungkin boleh diubah. Itu sebab utama meraka tidak diadakan sambutan 13 Mei kerana bimbang golongan muda tahu siapa angkara sebenar hari berdarah tersebut.


6. Lim Kit Siang adalah jaguh pada hari berdarah itu. Kemerdekaan yang baru dinikmati dicemarkan oleh ketamakan DAPig yang ingkar janji dan ingkar belas kasihan Raja-Raja Melayu yang berkenan mengambli mereka sebagai rakyat Raja. Cepat sangat mereka lupa bagaimana mereka boleh menyertai Malaya itu merdeka dan siapa mereka sebenarnya!!! Mereka sesungguhnya lupa asal usul mereka!!!


7. Semenjak itu, DAPig terus menerus mencari apa sahaja peluang untuk berkuasa di Tanah Melayu ini. Soal Perlembagaan Negara terutama Perkara 152, 153 menjadi permainan mereka dan mereka seperti sengaja mencari hal dan kemarahan apabila sering mempersoalkan perkara ini. Ternyata mereka tidak serik dan seperti mahu hari berdarah itu berulang kembali.




8. Banyak lagi hal yang menjadi kemarahan Orang Melayu dan Bumiputera menjadi mainan politik DAPig. Tapi yang paling menyedihkan, ada Melayu itu sendiri yang sanggup BERSEKUTU dengan DAPig untuk menjatuhkan Melayu sendiri.


9. Yang nyata, Melayu hari ini seperti Melayu yang dahulu. Sejarah telah tercatit dan sejarah sentiasa berlaku. DAPig semakin hari semakin melampau dan Orang Melayu ada tahap kesabarannya. Jangan cabar orang Melayu kerana akibatnya amat berat.


10. ORANG MELAYU WAJIB PASTIKAN HASRAT DAN CITA-CITA DAPig UNTUK KE PUTRAJAYA TIDAK MENJADI KENYATAAN. JIKA IANYA BERLAKU, MELAYU AKAN MENJADI HAMBA DI BUMI SENDIRI. MARI SEMUA UMAT MELAYU BERSATU MENENTANG KEJAHATAN DAP INI!!!


source: Klik sini!


Ulasan:
Juak-juak PKR & PASola jangan jadi BODOH menyokong idea DAPig & ANWAR AL-JUBURI dalam usaha mereka menawan Putrajaya. Malaysia ternyata aman-damai sepanjang pemerintahan BN. Tidak dinafikan mungkin ada segelintir yang kecil hati apabila permintaan tidak ditunaikan Kerajaan BN namun itu bukan MODAL anda untuk menentang Kerajaan BN yang selama ini telah mengemudi nakhoda Malaysia dari bawah ke puncak Dunia..Masyarakat dunia yang dulu tidak tahu akan Malaysia, telah mengenali Malaysia. Jangan dek kerana ANWAR Al-JUBURI & DAPig ini..hancur berkecai impian masyarakat Melayu di bumi sendiri..


PAS itu MELAYU
SEGELINTIR PKR itu MELAYU
UMNO itu MELAYU
MELAYU itu ISLAM
ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT!


- a s a m -