About

Friday, December 10, 2010

ADUN PASola Kecut Telor..CyberTroopers PASola Lagi la Penakut !!

salam seDunia..


Minggu lalu kita di kejutkan dengan pendedahan yang telah di keluarkan oleh para Facebookers NADI RAKYAT berhubung isu Adun PAS SELISING yang telah ditangkap sewaktu sedang melakukan Persetubuhan Haram dengan pasangannya Isteri seorang Guru. Adun PAS Tersebut telah ditangkap sendiri oleh SUAMI Wanita tersebut dan juga Ketua Pengawal Keselamatan Nik Ajis Nik Mat.


Lokasi aktiviti Penzinaan antara adun PAS dan Isteri Cikgu itu berlaku di dalam sebuah KOC KERETAPI SINARAN PAGI yang mana perjalanan dari Kuala Lumpur menuju ke Kelantan. Mungkin ada yang menyangka ini adalah satu rekaan Fitnah dari kami para Blogger dan juga Pejuang Facebookers tetapi Hal ini telah pun kami dedahkan dan sehingga ke hari ini Pihak PAS atau mana-mana pihak sekalipun masih GAGAL menjawap apa yang kami nyatakan.


Malah sejak semalam segala Foto Adun PAS yang Berzina yang di keluarkan di dalam Facebook telah di REMOVE oleh pihak Facebook kerana arahan dari pihak yang takut akan penyebaran berita Penzinaan ini. Kenapa DELETE Foto foto tersebut? Kenapa Takut? Takut akan KEBENARAN ??

Sehingga hari ini tidak ada satu pun kenyataan yang di keluarkan oleh Adun PAS Selising dalam menjawap apa yang di dedahkan oleh Kami semua dalam isu Penzinaannya. Kenapa orang lain yang menjawap? Nik Ajis kenapa tidak menjawap hal ini?


Para Facebookers Nadi Rakyat dan yang lain akan terus mendedahkan lain lain SKANDAL yang di sembunyikan oleh Nik Ajis dalam pentadbiran PAS ini. Malah para Blogger juga akan membantu dalam meraikan Kejayaan kami dalam mendedahkan Skandal para pemimpin PAS.


Sumber: PAPA GOMO


Ulasan:
PASola..BERTAUBATLAH! jangan bersekongkol dengan Penzina..buruk padahnya. Buat Adun Selising tu pula, Blogmaster berharap, jangan jadi BACOL dengan mendiamkan diri..ini persoalan MARUAH anda! Jawap jika ada telor 2 biji kat celah kangkang tu..Oh ya! Isnin nanti bakal ada satu lagi pendedahan...tunggu yer!


Kepada NADI RAKYAT, syabas Blogmaster ucapkan !! Keep up the good work guys !!


PAS itu Melayu
UMNO itu ISLAM
ADUN Selising HARUS MENJAWAP !!

- a s a m - 

No comments:

Post a Comment