About

Saturday, December 4, 2010

GAPS ke Istana Kayangan




3hb. Disember 2010


Seperti yang diwar-warkan dalam posting yang lepas, Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) telah mengotakan kata mereka dengan mengadakan demonstrasi aman ke Istana Kayangan selepas solat Jumaat tadi. Diulangi 'demonstrasi aman' dan bukan sessi baring atas jalan macam yang PASola buat tu yer...





GAPS telah diringi oleh beberapa NGO yang diantaranya adalah GAPS, PERKASA, PEMUDA UMNO SELANGOR, WANITA UMNO, MAJLIS BELIA, 4 JUSTICE dan beberapa NGO lain. GAPS mula kelihatan berkumpul di hadapan TESCO berdekatan Bulatan Kayangan. 






Setelah beberapa ketika, kehadiran POLIS telah menasihati GAPS agar tidak mengganggu lalulintas di kawasan berkenaan. Sebagai menghormati arahan POLIS, Sdr. Armand wakil dari PERKASA telah mengarahkan agar semua untuk berkumpul di pintu masuk Istana Kayangan dan terus, perarakan demonstrasi secara aman dilakukan dari pintu masuk ke pagar Istana Kayangan..










Demonstrasi aman telah ditutup secara aman tanpa bedilan gas pemedih mata mahupun pancutan air sabun dari POLIS FRU. (kalau PASola yang buat..confirm ada yang terbaring atas jalan..konon syahid laa..ptuih !!)


Ini contoh demonstrasi PASola...

Ulasan:
Alhamdullilah..masih ada rakyat Selangor yang sanggup datang bagi memperjuangkan Hak Melayu. Masih ada yang taat setia pada Sultan Selangor. Masih ada yang sanggup bermandi peluh bagi menyampaikan pesanan buat juak-juak PR yang mereka benar-benar mempertahankan Melayu.


Dan juga masih ada anjing-anjing yang hadir semata-mata untuk mencari sumber berita dan di olah bagi menyebarkan fitnah negatif terhadap GAPS. Ada yang berkata kehadiran seramai 80 orang malah ada yang kata 200 orang. Buat anjing-anjing reporter tu, Blogmaster nasihatkan..sampaikanlah kebenaran..walaupun pedih untuk diterima..berkata benar dapat pahala bro..berkata bohong tu keje Anwar Al-Juburi.


Pesanan buat Pemuda Selangor, mereka ini berjuang demi bangsa MELAYU, bukan wang yang diharapkan sebagai balasan. Turunlah bersama..janganlah rajin masa pemilihan aje bro..rakyat memerhati tindak-tanduk anda! Lebih baik kita bersusah-susah dahulu, dari kita menyesal bila negara dah tergadai...fikir-fikirkan....




 



PAS itu MELAYU
UMNO itu ISLAM
ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT !!

- a s a m - 


No comments:

Post a Comment