About

Monday, December 13, 2010

Nik Nazmi Cuba Konar Baring Cecah Telinga Keh Keh keh..



Ramai pihak yang tertunggu-tunggu kenyataan balas dari Anwar mengenai pendedahan ini namun Anwar Al-Juburi seperti biasa mengelak daripada ditemubual oleh mana-mana media didalam negara. Ini membuktikan bahawa Anwar telah mula kecut perut dengan bocornya rahsia amalan liwatnya yang selama ini cuba diselindungkan.


Dalam pada itu, kuda tunggangan Anwar didalam PKR telah mula bersuara untuk membela boss “anugerah tuhan” mereka. Ternyata punggung kroni-kroni Anwar didalam kem PKR mulai panas dengan apa yang berlaku hari ini.
Orang yang mula-mula sekali tampil membuat kenyataan berkenaan isu ini ialah Pengarah Komunikasi PKR, ADUN N.32 Seri Setia, Nik Nazmi Nik Ahmad. Orang suruhan Anwar ini cuba mengalihkan tumpuan masyarakat dengan mengatakan bahawa pendedahan Wikileaks ini sebenarnya membuktikan ianya adalah KONSPIRASI PIHAK TERTINGGI KERAJAAN.


Beliau tanpa berfikir panjang menuduh pihak Singapura telah bersekongkol dengan pemimpin kerajaan Barisan Nasional apabila sengaja menyebarkan maklumat palsu mengenai Anwar kepada perisikan Singapura. PERSOALANNYA, dari mana Nik Nazmi mengetahui tentang “penjualan maklumat” tersebut? Apakah Nik Nazmi dan juga Anwar sendiri mempunyai bukti tentang hubungan kerjasama konspirasi pihak kerajaan dan juga Singapura? Bukankah Anwar yang AMAT BAIK hubungannya dengan dunia luar seperti Singapura dan Australia selama ini? Jadi mengapa pula pihak luar tersebut mahu “menganiayai” Anwar yang merupakan “rakan karib” mereka?


Nik Nazmi juga menuduh badan perisikan Singapura telah bekerjasama dengan Cawangan Khas Malaysia bagi menyebarkan pembohongan tentang Anwar. Ia khususnya bagi memburukkan imej Anwar dengan mengada-adakan pembohongan didalam isu liwat yang didakwanya tak pernah berlaku.
Nampaknya anggota Majlis Pemimpin Pusat PKR ini amat yakin bahawa bosnya tersebut tidak bersalah. Mungkin ini kerana dia telah terpengaruh dengan status “pemimpin anugerah tuhan” yang diberikan kepada Anwar oleh Presiden PKR. Nik Nazmi juga nampaknya langsung tak ragu-ragu menuduh pihak lain bagi memberi sokongan kepada Anwar.


Ini menunjukkan kesetiaan yang tak berbelah bagi dari ahli PKR seperti Nik Nazmi, namun segala kesetiaan yang ditunjukkannya nyata sia-sia sahaja. Dia seharusnya sedar bahawa manusia seperti Anwar Ibrahim mampu melakukan apa saja bagi memenuhi nafsu dan keinginannya. Antara contoh matlamat menghalalkan cara yang dilakukan oleh Anwar didalam kerjaya politiknya:-
i. 16 Sept 2008, 30 ahli parlimen lompat parti, perkenan yang Di Pertuan Agong 


Banyak lagi pembohongan Anwar menjadi bukti bahawa dia adalah manusia yang amat luar biasa didalam mengejar nafsunya. Jadi, pendedahan Wikileaks ini hanyalah merupakan satu lagi “hijab” amalan songsang Anwar yang dibuka oleh Allah s.w.t bagi menyedarkan rakyat didalam negara ini tentang betapa hapraknya manusia yang bernama Anwar Al-Juburi Ibrahim!


Sumber: MyKMu
Lagi Bukti Artikel di: Unspinners , Malaysian Instinct


Ulasan:

Buat PASola: Berkat doa orang-orang PASola agar ditunjukkan KEBENARAN..amik kau! Kebenaran dah ditunjukkan! Jangan korang nak menidakkan pulak tau! 


Buat PKR: Untuk pengetahuan korang, Jullian Assange Pengasas WikiLeaks tu jawatan dia Ketua Penerangan Kelab UMNO Luar Negara! hahahahah bingai !!! 
Buat Nik Nazmi: Semoga insaf dan sedar bahawa anda telah diperkudakan semenjak belasan tahun lagi…Sia-sia PNB menghantar anda belajar hingga dapat ijazah undang-undang dari Kings College, London…




ANWAR AL-JUBURI harus BERTAUBAT !!

- a s a m - 

3 comments:

  1. Salam
    Catitan yang baik dan berisi.

    Linkkan i bro

    http://blogenstarz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Best bro....best... teruskan jihad anda melawan agen dajjal/iblis.

    ReplyDelete
  3. KAKAKAKA........ JAHANAM KAU ANUWAR......




    http://sakakita.blogspot.com/

    ReplyDelete