About

Thursday, December 23, 2010

GEMPAR!! Ronnie 'The BABI' Liu Cuba Potong Azmin Untuk Jadi MB Selangor!!

Serambi Masjid Kg. Medan
23.12.2010


salam seDunia..


Umum mengetahui bahawa semalam bertarikh 22.12.2010, sekumpulan 50 orang telah melancarkan bantahan terhadap Kerajaan Selangor pimpinan Khalid GAGAP dalam usaha mereka membantah penggunaan logo 1Malaysia di seluruh Selangor. Bantahan mereka ini telah dibuat di Kuala Langat di sebuah kedai serbaneka.
Untuk cerita lanjut KLIK SINI 


Umum juga mengetahui bahawa Ronnie 'The BABI' Liu merupakan Exco Kanan di dalam Kerajaan Selangor dan si BABI ini juga bertindak mengawal semua YDipertua di dalam PBT Selangor. Masakan tidak satu ketika dahulu kecoh tentang beer dijual di kedai serbaneka, si BABI ni lah yang arah PBT untuk pulangkan semula. Sifat Gangsterisma si BABI ini  telah membuatkan semua YDipertua yang ada di dalam Selangor seperti LEMBU DICUCUK HIDUNG. YDipertua tidak berani untuk melawan arahan si BABI di atas ini. Natijah dari itu, seekor YDipertua bernama Abdul Razak dari MDKL telah mengikut bulat-bulat apa yang diarahkan oleh si BABI ini dalam bantahan semalam.


Ulasan:
1Malaysia itu merupakan logo rasmi Kerajaan Malaysia. Hasil usaha Perdana Menteri ini telah meresapi di dalam sanubari rakyat seluruh Malaysia dan seluruh dunia. Syabas PM! 


Namun Ronnie 'The BABI' Liu cuba untuk mencacatkan usaha murni Kerajaan Malaysia pimpinan Barisan Nasional dengan melarang penggunaannya di seluruh Selangor. Come la CIBAI..lu fikir lu sapa? Lu sudah kalah..buat cara kalah la oi! Wa mau tengok satu Selangor..semua YDipertua mau ikut lu punya cakap ka tidak..Lu cuma Exco maa..You're Nobody !


TARAK SUKA MALAYSIA LU BALIK CHINA LA OII !!

1 comment:

  1. Saya nak sentuh isu ADUN Pas :

    inilah daulat Islam yg sebenaqnya. kalau x cukup alim jgn berlagak alim serta mengaku diri lebih alim dari org lain.
    Ini mmg penyakit Pas...ini baru 2 org,,byk lg yg sebenaqnya...din puduraya dan mcm2 lg.

    Munafiq Musuh Islam...balik ambo nok buat Isytiqhoroh...Tuhe Maaf doh ke dio...inilah munafiq.

    Na'uzubillah.

    untuk video quality HD pengakuan saksi sila ke :

    http://kedahsenang.blogspot.com/2010/12/skandal-adun-selinsing-dalam-keretapi.html

    ReplyDelete