About

Tuesday, November 30, 2010

Ikrar Wadah Kelana Jaya


Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah menzahirkan rasa dukacitanya dengan 'statement' Presiden PKR yang dengan lantang mempertikaikan institusi Raja-raja Melayu. Presiden PKR bangang itu juga menyatakan agar 'ketuanan Melayu' di tinggalkan dan digantikan dengan 'ketuanan Rakyat'.


Hasil dari idea bebal Presiden PKR itu membuatkan puak-puak chauvinist berpesta siang dan malam. Lim Kit Sial dan Lim 'Umar' Guan Eng beserta beberapa pemimpin parti DAPig pasti senyum sampai ke telinga kerana mereka telah berjaya menghasut PKR & PASola menghalalkan apa juga cara agar impian mereka menakluki Bumi Malaysia tercapai. 


Barisan Nasional khususnya UMNO wajib membuat sesuatu. Masa untuk bangkit telah lama sampai! Blogmaster tidak sanggup lagi melihat kesucian Agama, Bangsa & tanahair Malaysia di hina, di maki, di perlekehkan oleh pukimak-pukimak negara ini.


Dan disini Blogmaster  berikrar, untuk terus berjuang sedaya mampu bagi mempertahankan bumi Selangor, Malaysia yang tercinta dari terus diperlekehkan oleh Pembangkang. Biarlah segelintir pemimpin UMNO itu masih dibuai mimpi, biarlah ada diantara mereka takut untuk mengeluarkan duit poket untuk berjuang, biarlah wa'imah Mike Tyson diam seribu bahasa semenjak kalah sekalipun..itu Blogmaster tidak peduli..


Ayuh semua pejuang-pejuang siber, kita bersatu berjuang mempertahankan bumi Melayu!


Andai kita tewas sekalipun, Blogmaster berpuas hati kerana telah menjalankan amanat dan tanggungjawab sekadar yang termampu bagi mempertahankan bumi Melayu dari terus dijajah..Allahuakbar!!


p/s: perjuangan yang ikhlas tanpa mengharapkan apa-apa pulangan, pasti mendapat bantuan Yang Maha Esa..

- a s a m - 

2 comments:

  1. SALAM...

    BLOG ANDA TELAH SAYA LINK KAN.

    SALAM PERJUANGAN !!!!

    ReplyDelete
  2. salam...

    blog saudara telah dipautkan dengan The Flying Kick.

    ReplyDelete