About

Thursday, November 3, 2011

Seksualiti Merdeka - PAS Lu Memang SIAL!

AMBABIGA sekali lagi cuba merobek keharmonian rakyat Malaysia khususnya  bangsa Melayu dengan cuba menganjurkan forum kebebasan seksualiti. Seksualiti Merdeka  disini membawa maksud rakyat bebas untuk mempunyai hubungan sejenis seperti lesbian, GAY, perkahwinan sejenis, perhubungan jubor ke jubor sesama lelaki dan sebagainya.

Ini jelas bercanggah dengan ketentuan agama ISLAM yang menjadi agama rasmi dinegara Malaysia. Mahukah kita melihat persekitaran akan datang, remaja lelaki  bebas berpelukan dan bercium di khalayak ramai? Lebih malang bila remaja lelaki itu anak  kandung kita..anda mahu?

Persoalannya disini, sewaktu BERSHIT 2.0 diadakan, PAS yang memperjuangkan ISLAM telah bermati-matian bekerjasama  dengan AMBABIGA sehinggakan ada yang sanggup berlakon menemui ajal dalam Demo BERSHIT yang lepas. Kononnya Kerajaan BN tidak teluslah, itulah inilah. Bagaimana pula respon PAS bila Ketua mereka AMBABIGA menganjurkan Forum Seksualiti Merdeka ini? PAS membisu...ptuih !!

Pas yang visinya memperjuangkan ISLAM sekali lagi tunduk kepada  desakan rakan politiknya. Dari negara Islam, ditukar kepada negara berkebajikan dan sekarang negara demokrasi beragama. Sehinggakan ada desas-desus mengatakan, PAS menggunakan hadis  bagi menyokong usaha AMBABIGA!.

Bagi asam , PAS sudah tidak  relevan digelar Parti Islam Semalaysia. Ia lebih afdal digelar Parti Anjing Suruhan .

PRU13 - UNDI BARISAN NASIONAL


3 comments:

  1. PAS memangnya Parti Anjing Suruhan, kalau Parti Islam Se-Malaysia, ia adalah PIS, baru betul. Malahan PAS juga layak digelar Parti Asobiyah Se-Malaysia kerana sikap asobiyah (taksub melampau, macam taliban)

    Layak benarlah PAS digelar Parti Anjing Suruhan, sekadar jadi 'anjing suruhan' kepada DAP sajalah. Lihat isu BERSIH 2.0, bukan main hebat PAS mengerahkan penyokongnya sertai perhimpunan haram itu, kerana DAP suruh. Tapi lihat dalam Program Himpunan Sejuta Ummat atau HIMPUN, PAS siap bagi amaran lagi supaya jangan ada ahli PAS yang hadir, malahan Dr. Hasan Ali hadir beri sokongan pada HIMPUN telah dikecam dengan teruknya oleh puak sekular dalam PAS, yang tok guru pun boleh tumpang sekaki bela puak sekular itu. Pasal apa PAS larang ahlinya sertai HIMPUN, kerana DAP tak bagi, maka PAS sebagai 'anjing suruhan' kena ikut cakap 'tuan' dialah, si DAPig yang babi membabikan.

    Berkenaan sikap asobiyah PAS, lihat saja isu hudud yang mereka perjuangkan, mereka kata tuduh orang berzina tanpa 4 saksi lelaki beriman adalah salah dan boleh dikenakan hukum Qazaf iaitu rotan 80 kali. Inilah yang dijaja untuk membela seorang pimpinan Pakatan Rakyat yang mana terpapar dalam satu video tak senonoh, Hadi Awang kata video besi tak boleh jadi bukti, kena 4 saksi lelaki beriman, baru boleh. Malahan CCTV, DNA, semua tak pakai, saksi lelaki beriman saja yang terpakai dalam hudud Hadi Awang.

    Tapi bila Mahfuz Omar dan kuncu-kuncunya (pimpinan Pakatan Rakyat termasuk dari PAS sendiri serta media-media Pakatan Rakyat) menuduh Dr. Rais Yatim sebagai perogol, walaupun sudahlah tak ada saksi lelaki beriman 4 orang, malahan video pun tak ada, CCTV pun tak ada, DNA pun tak ada, yang lagi teruk itu, yang kononnya jadi mangsa pun terkejut dan menafikan kejadian berkenaan. Boleh pula PAS jaja di pentas ceramah hingga Mahfuz buat artikel dalam blog dia. Malahan Mahfuz telah dijulang sebagai hero kerana berjaya merosakkan nama baik pimpinan Barisan Nasional. Lihatlah betapa asobiyahnya PAS, sekiranya di pihak mereka, datanglah segala macam bukti, semuanya tak dilayan, semuanya palsu dan tidak benar sama sekali, pimpinan mereka adalah orang-orang maksum saja, kalau tidak masakan kalau sokong PAS dapat pahala sebagaimana kata seorang ADUN PAS dalam perbahasan DUN Kelantan pada tahun 2003 dulu. PAS telah mengutip perangai jahiliah untuk jadikan pegangan, maka selayaknya PAS menjadi Parti Anjing Suruhan dan Asobiyah Se-Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Tidakkah selama ini Untie Ambiga adalah IDOLA Hj Hadi, Marx Sabuuu, Datuk Nik Aziz dan parti PAS semasa perarakan Bersih 2.o..kini masih lagi jadi IDOLA ke..

    ReplyDelete