About

Wednesday, October 10, 2012

SelangorKu: Ransangan ekonomi Selangor meningkat.


Kerajaan Selangor pimpinan MB Khalid Ibrahim telah berjaya memacu kemajuan ekonomi Selangor khususnya dalam bidang PELACURAN. Ini terbukti dimana kajian demi kajian dilakukan oleh badan-badan non-political organization telah membuktikan sepanjang Selangor diperintah oleh rejim Pembangkang, pusat-pusat pelacuran telah meningkat secara mendadak dari 800 premis kepada 4000 premis.

Siapa dalang disebalik pertumbuhan mendadak ini? 

Barangkali pembaca semua masih ingat akan isu rampasan air arak di kedai serbaneka? Binatang di atas inilah yang telah memintal telinga MB Khalid supaya hasil rampasan itu dipulangkan semula kepada premis-premis. Insiden itu jugalah yang telah membuatkan Hassan Ali telah dibuang oleh PAS Pusat. 

Persoalannya disini, apa tindak-tanduk PAS Selangor? Aku pernah menyuarakan persoalan ini kepada ahli-ahli bawahan PAS dan jawapan mereka mudah, "kami tak pergi tempat-tempat camtu..pandai pergi pandai la coverline". Begitu mudah jawapan mereka seolah-olah pola pengunjung pusat pelacuran ini adalah bukan muslim. 

Dalam ertikata lain, sepanjang 4 tahun pemerintahan pembangkang di Selangor, peningkatan sebanyak 500% pusat pelacuran telah berjaya dibangunkan. Itu baru Selangor, bayangkan bila pembangkang memerintah Malaysia? Jangan terkejut bila anda terlihat keluarga anda sendiri melanggan pelacur di sana atau anak perempuan anda mencari rezeki 'halal' bagi menampung perbelanjaan hari tua anda..

Selanjutnya.. SINI
 

No comments:

Post a Comment