About

Sunday, May 15, 2011

Edisi Bingai: Syurga Dibawah Telapak Kaki Anu..war???

salam seDunia..

Mursyidul Am PAS, Nik Aziz menegaskan bahawa setiap umat manusia yang telah mengaitkan video seks yang dikatakan mirip kepada seorang pemimpin pembangkang tidak akan dapat masuk syurga. 

“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni,tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga). Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka. Walaupun orang itu termasuk menteri, tindakan mengaibkan itu tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan internet sudah menayangkan video tersebut ke seluruh dunia" .

“Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya..tidak ampun dosa. Untuk menyucikan (hapuskan dosa), hendaklah memohon maaf” katanya dalam kuliah mingguannya di Dataran Ilmu,Kota Bharu semalam.

Nik Aziz ketika ditanya pemberita di Kediaman Rasminya,di JKR 10 mengenai video itu pada April lalu, tidak percaya bahawa Anwar adalah individu dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh trio Dato' T.
Ulasan:
Makin Tua Makin Bingai !
Mentang-mentang Anwar berjubor dengan China Doll, taknak tengok laa konon..
Cuba ada video Anwar kantoi berjubor dengan anak pompuan Nik Najis..tengok dia nak tengok ker idak video tu!
asam percaya ada di kalangan puak PAS sendiri yang telah menonton video seks tersebut dan mereka juga yakin bahawa pelaku di dalam video itu adalah Anwar AL-Juburi. Apakah mereka juga perlu 'jilat' kaki Anwar ?
Tahap pemikiran Nik Najis semakin hari semakin parah ! Tolong Selamatkan Kelantan dari Nik Najis!

p/s: korang jugak yang solat hajat..ALLAH dah tunjukkan KEBENARAN..taknak terima pulak ! 


.

No comments:

Post a Comment