About

Friday, February 11, 2011

Edisi Penang - Melayu Semakin Tersepit Akibat LGE Babi !



salam seDunia..


asam amat bengang dengan Kerajaan Pulau Pinang. Sedikit demi sedikit penghapusan peniaga Melayu dilakukan..Melayu selaku masyarakat asal di anak tirikan oleh LGE. Peniaga Cina kau bela pulak? TUIHHHHHH !!!!


Lepas kau puas tarah duit kompaun kat peniaga-peniaga ni, kau robohkan! Mana suara hero-hero Melayu di Penang? Mana suara PAShit mengenai hal ini? Mana suara PuKiaR ? Mana pergi Ketuanan Rakyat korang?? Ketuanan Kotey ada laa !!! Anwar Al-Juburi PASTI membisu akan hal ni..pundek


Apa gelap sangat hati juak-juak PR ni..asam yang duduk di Selangor pun terasa pedih pilu bila mengenangkan nasib peniaga-peniaga ni..jika DAPig memang asam tahu matlamat mereka memang untuk menghapuskan Melayu di bumi Penang, yang asam bertambah geram tu parti sekongkolan mereka PAShit & PKR..apsal kejam sangat ideologi politik korang? benci sangat ker korang dengan BN sampaikan sanggup memekakkan telinga, membutakan mata pada peniaga-peniaga Melayu ni demi kesedapan memegang tampuk kuasa yang dipinjamkan Ilahi di Penang?


Ulasan:
Inilah akibatnya bila kita mengikut perasaan marah masa memangkah undi pada PRU yang lepas..nasi sudah menjadi bubur namun begitu, kita masih ada peluang untuk membela nasib rakyat yang kurang bernasib baik di Penang..bulatkan hati, tekadkan semangat dan toksah cerita banyak..PRU akan datang, rakyat Penang khususnya yang dah ditipu, disaman, dimandrem, dilacur, dijual, dibuang, didajei dan dihalau oleh Kerajaan LGE BABI..kita bersama-sama buat keputusan yang bijak!

Alangkah Indah Jika Melayu Bersatu Hati..

Source Video: mediapermatangpauh

No comments:

Post a Comment