About

Thursday, February 17, 2011

Edisi Anwar - Tertangguh Lagi ??????

salam seDunia..


awal malam tadi, asam pergi ke uptown Damansara untuk makan malam bersama kawan-kawan, sedang elok tengah melantak kari kepala ikan..asam terhenti akibat perbualan di meja sebelah. Sekumpulan anak muda betah berbicara mengenai kes perbicaraan Anwar yang entah kali berapa ditangguh! dari susur tubuh mereka kelihatan agak terpelajar dan kemas. Mungkin mereka atas pagar memandangkan perbualan mereka tidak menghentam Kerajaan mahupun Pembangkang.


Diberitakan perbicaraaan Anwar sepatutnya berlangsung pada 14hb. Feb yang lepas namun terpaksa ditunda akibat ketidakhadiran Karpal Singh. Memandangkan pada 15hb. Feb merupakan Maulidul Rasul, maka perbicaraan tidak dapat dijalankan. Namun apa yang mengejutkan asam, siang tadi perbicaraan Anwar terpaksa ditangguhkan lagi akibat ketiadaan elektrik pada Bangunan Mahkamah Tinggi !


Ulasan:
Walauwehh..biar benar beb! Takkan la Mahkamah Tinggi tak bayar elektrik? Jika ketiadaan elektrik di Bangunan Mahkamah Tinggi itu disebabkan oleh terputus bekalan lektrik, kenapa bangunan sebelah menyebelah ada pulak lektriknya? pelik bin ajaib jugak kan? Apakah mungkin sabotaj berlaku? Jika benar seperti yang diberitakan oleh anak-anak muda ini, maka perbicaraan Anwar ini memang confirm mengalahkan cerita Hindustan! 





1 comment:

  1. salam bro. tolonglah linkkan blog teman pada blog bro. teman pun dah buat benda yang sama. bersamalah kita menentang penjajahan jahat DAP atas orang melayu! tq bro!

    ReplyDelete