About

Monday, January 23, 2012

Lagi Keluar Pakatan Pembangkang & Sokong Barisan Nasional


Malam tadi berlangsung satu Program Pesta Ponggal anjuran Penyelaras BN dun Seri Setia. Pada malam tadi juga, penghijrahan sokongan badan NGO 'Skuad Prihatin' yang dahulunya menyokong Parti Keadilan (adil la sangat) Rakyat kepada Kerajaan Barisan Nasional.
Pengerusi Skuad Prihatin, Dr. Vickneswaran memaklumkan beliaulah yang telah membawa Anwar Ibrahim ke kawasan Desa Mentari satu ketika dahulu. Atas kehilangan kepercayaan terhadap Anwar Ibrahim dan saf-saf Pakatan Pembangkang, maka beliau bersama 1000 ahli NGO Skuad Prihatin telah membuat keputusan untuk keluar dari Pakatan Pembangkang dan menyokong Transformasi 1Malaysia oleh Kerajaan Barisan Nasional.


Turut hadir ke Pesta Ponggal ini adalah Penyelaras BN Dun Seri Setia, Dato' Abdul Halim Samad dan Lee Hou Yin (MCA Subang)


Nota Kaki:
Komitmen Barisan Nasional konsisten dalam membantu rakyat Malaysia. Syabas asam ucapkan pada Skuad Prihatin atas penghijrahan ini dan teruslah menyokong Barisan Nasional! 


Credit: NonnyMaya


2 comments:

  1. Hanya BN sahaja yang dapat menentukan kesejahteraan Malaysia pada masa akan datang. PM Najib adalah PM yang terbaik dari Mat Jenin anwar.

    ReplyDelete
  2. Salam 1 malaysia. Kita cuma ada 1 satu Negara iaitu Malaysia. orang yang sayangkan negara ini, mesti sayangkan semua bangsa yang hidup aman di dalam negara ini. Lihat sekeliling kita, tak kira orang Cina, Melayu India, mereka juga memiliki hati mulia dan membantu semua orang tak kira bangsa. Jadikan malaysia Negara Terbaik dalam perpaduan Kaum dan bukan nya terikut-ikut kebodohan dan kedunguan PEMBANGKANG yang haya pandai bangkang. Tapi abuk pun tiada. MEreka perosak bangsa. Mari kita pakat Tukar Kerajaan di SELANGOR, KELANTAN, KEDAH, PULAU PINANG. Moga Malaysia akan lebih baik di masa depan!!!

    ReplyDelete