About

Friday, July 29, 2011

Shuhardi Oh! Shuhardi..

salam seDunia..


Masihkah anda ingat akan muka MANGKUK di atas? 

Bagi yang masih tidak kenal akan MANGKUK di atas ini, dia adalah merupakan 'arwah' Shuhardi Mohd. MANGKUK ini telah dikenalpasti memalsukan kematiannya sebagai 'Baharuddin' pada demo BERSHIT 2.0 pada 9hb. Julai yang lepas. Pembangkang telah dikenalpasti menggunapakai satu teknik Psychological Warfare Techniques yang amat halus. Tujuan mereka meng'highlight'kan kematian MANGKUK ini adalah tidak lain bagi meraih simpati rakyat Malaysia agar turut serta dalam DEMO BANGANG mereka!

Jika anda teliti kronologi BERSHIT, semua medium penyebaran seperti video, wall posting, tweeter juak-juak pembangkang, mereka telah mewar-warkan akan kematian Allahyarham 'Baharuddin' di hampir setiap platform di dalam Internet. Kenyataan mereka mengenai arwah 'Baharuddin' akan TETAPI foto yang disertakan adalah foto MANGKUK di atas!.

Siapa Shuhardi dan dimana Shuhardi sekarang?

Shuhardi adalah merupakan bekas Cikgu Matematik. Beliau juga taksub akan pengajian pondok di serata Lembah Klang. Hasil dari temubual bersama beberapa guru sekolah pondok, asam mendapat tahu bahawa Shuhardi ini sebenarnya 'gila isim'. Gila Isim bukan sahaja pada pemahaman agama tapi 'politik melebihi agama' dan ini sudah sangat jauh bercanggah dengan landasan ISLAM sebenar. 

Apalah yang dijanjikan pada MANGKUK ini sehinggakan sanggup memalsukan kematiannya sendiri. Rasanya 'imbuhan' yang dijanjikan itu sekadar omong kosong dan ini membuatkan Shuhardi tak keruan dalam meneruskan kehidupannya. 

Sumber memberitahu Shuhardi Mohd masih lagi berada di dalam negara. Sumber juga memberitahu bahawa beliau sedang berusaha mendapatkan 'immunity' dari guru-guru pondok atas keBANGANGan beliau tempoh hari. Hasil dari pemerhatian asam, ada beberapa tempat yang mungkin kita akan terjumpa kelibat Shuhardi. Ianya bukan di rumah isteri pertamanya di Bandar Baru Salak Tinggi, bukan juga di rumah isteri keduanya di Bangi. 

Berkemungkinan besar Shuhardi akan bersama golongan yang bermusafir dari masjid ke masjid atau bersembunyi di surau-surau atau pusat pengajian agama persendirian. Diharapkan agar semua rakyat khususnya Melayu supaya dapat bekerjasama dengan pihak PDRM bagi membanteras manusia GILA ini dari terus berkeliaran di bumi Malaysia.

Nota Kaki:
PEMIMPIN PAS semakin mudah dibodohkan apatah lagi pengikut PAS sehinggakan sanggup berIMANkan DAP yang SANGAT benci pada ISLAM..Tuihh!! Sial laa..

2 comments:

  1. orang spt suhardi ni le yang orang melayu beragama islam suka

    ReplyDelete
  2. anon 3:24..aper yang kau mengarut ni setannnnnn?????

    ReplyDelete