About

Friday, August 19, 2011

Esok PAS Bakal Mengganas ! Cayalah Tantawi ! Macam ni laa...

salam Ramadhan..


PAS yang diketuai oleh Dewan Pemuda PAS Pusat akan menganjurkan satu DEMO selepas solat Jumaat esok. Demo ini bagi menyatakan bantahan kekejaman tentera Regim Bashar Al Asaad terhadap rakyat Syria. Demo ini bakal berlangsung di hadapan pintu masuk Kedutaan Syria (baru) di Jalan U Thant, Kuala Lumpur.


Ulasan:
Takmau 'tiaw' lah! asam rasa dari korang melalak kat depan Kedutaan Syria tu, adalah SERIBU kali baik kalau PAS cuba selesaikan masalah 12 orang yang MURTAD kat gereja DUMC tu..kan? Atau selesaikan masalah ADUN Berzina dalam Gerabak tu kan? 


Tak payah la nak 'divert' isu dan tak payah nak jadi 'Hero' bangang Tantawi oi! 


p/s: cakap bodoh kang marah..tapi dah memang BODOH 



1 comment:

  1. Orang diura urakan nak ambil alih tampuk kerajaan - tentulah demo sesama level dia, 'bakal kerajaan' to kerajaan. Tentang murtad tu bukan pasal kersjaan; itu pasal Tuhan AJE!

    Saya pernah berpindah tinggal di Serambi Makkah kerani ingin nak tahu dan ingin nak merasa sendiri. Hajat: kalau best - nak cari rumah/tanah, nak duduk tinggal terus. Tak best. Lepas beberapa tahun - chow!

    Pada saya bukan bangunan dan aktivit komersial yang penting, tetapi suasana akhlak. Saya tercari cari skhlak Islam... Wassalaam

    ReplyDelete