About

Saturday, July 9, 2011

BERSHIT Beralih Arah !

salam seDunia..


Jam telah menunjukkan hampir 4.00 pagi..suasana di sekitar KL teramatlah lengang!. Kecekapan PDRM yang telah berjaya mengawal hampir setiap jalan masuk utama ke KL telah membuatkan infantri BERSHIT meroyan sesama mereka akibat terkandas di dalam kereta beberapa jam!. Malah ada sumber memberitahu, kelihatan beberapa umat manusia yang terpaksa melepaskan 'hajat' di dalam kereta dan di tepi-tepi jalan! (berak la tuh!)
asam bersama beberapa rakan blogger lain berlegar-legar di sekitar kawasan KL dan kami dapati buat kali pertamanya, jumlah kenderaan PDRM  melebihi kenderaan awam. Kami sempat membuat liputan secara spontan dimana pihak berkuasa telah membuat pemerikaan ke atas rumah-rumah tumpangan di KL dan seperti yang dijangka terdapat gerombolan manusia BERSHIT menginap di hotel berkenaan. Apabila disoal mengenai sebab berada di hotel tersebut, mereka menjawap Mujahid! (bengong tahap anjing!)


Akibat dari kecekapan PDRM mengawal kemasukan anggota BERSHIT yang kononnya dikatakan seramai 300 ribu bakal membanjiri KL, maka satu keputusan DRASTIK telah dibuat oleh Kepimpinan BERSHIT dimana mereka akan mengubah haluan DEMO ANJING mereka di 2 tempat iaitu di Stadium Melawati & Batu Caves. Ada juga asam menerima 'chain sms' mengatakan mungkin akan ada ANJING BERSHIT berkumpul di Stadium Kelana Jaya. 
Insyallah asam akan update info terkini mengenai BERSHIT dari masa ke semasa..


Ulasan:
Takda kerja cari kerja demi RM50 hinggit? Sampai terberak dalam kereta? Apa punya bingai la dorang ni..Lu orang balik rumah tido peluk bini lagi bagus laa..ni tidak! pandang kiri..ada jambang! pandang kanan..ada jambang! pandang belakang..pun ada jambang! nak peluk apa nyer? takkan korang GAY macam ANWAR AL-JUBURI kot?


Paling asam gelihati merangkap mengeluh bila yang ditahan di hotel cap ayam tu menjawap mereka 'Mujahid'. Come on la ... fikir la logik brader..Mujahid celah bedah mana bila BERSHIT ni BERTUANKAN AMBABIGA ! Mandi junub seumur hidup pun tak pernah! Sunat Anu pun TAK! Tang mana yang Mujahidnyer Yeop??? Kot yer taksub PAS pun..jawapan tu biarlah fikir pakai otak dan bukan pakai belakang lutut! bodoh betol la dorang nih..


Nota Kaki:
apa-apa pun asam mengucapkan SYABAS dan TAHNIAH kepada PDRM kerana telah menjalankan tanggungjawab dengan penuh professional. Kedengaran juga PATRIOT, PEMUDA UMNO, PERKASA serta NGO-NGO lain bakal berhadapan dengan ANJING BERSHIT tengahari nanti. Disarankan supaya mereka ini dapat membantu PDRM dalam menangani ANJING BERSHIT ini dengan menggunakan kuasa CITIZEN ARREST
Pertahankan Agama Kita!
Pertahankan Bangsa Kita!
Pertahankan Negara Kita!
I.S.A kan Saja AMBABIGA!

4 comments:

  1. Tahniah pada pahlawan n srikandi PDRM n ATM. wa salute sama u all.

    Otak Geliga

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd PDRM dan ATM.....

    kerna berjaya menentang musuh sebenar negara....
    musuh dalam selimut.....

    teruskan tugas mu walau apa difitnahkan nanti oleh musuh dalam selimut ini

    ReplyDelete
  3. pak jabit kg pisangJuly 9, 2011 at 8:14 AM

    ....Terima Kasih PDRM & ATM.....dan semua pihak yg mahukan keamanan...

    ReplyDelete
  4. Tahniah dan ribuan terima kasih kdd PRDM krn berjaya membendung budaya kuno sialan kumpulan beershit itu dr melakukan upacara sialan mereka.

    Kepada rakan blogger yg mendokong aspirasi keamanan teruskanlah perjuangan hingga ke titisan darah terakhir. Jaga diri dan mulakan langkah dgn niat krn agama, bangsa dan negara. Bismillah. Doa kami disisi kalian.

    ReplyDelete