About

Friday, July 1, 2011

Anti Bersih 2.0 - NGO-NGO Dun Seri Setia Bangkit !!

salam seDunia..
Pagi tadi sekitar jam 10.00 pagi, himpunan secara aman oleh NGO-NGO Dun Seri Setia telah diadakan di hadapan Balai Polis Kelana Jaya. Himpunan ini diadakan bagi membantah Perhimpunan Bersih yang bakal diadakan pada 9hb. Julai hadapan. Seramai hampir 100 orang telah hadir dalam bantahan aman pagi tadi.
Bantahan ini diketuai oleh Dato' Abd. Halim Samad selaku Penyelaras BN Dun Seri Setia bersama hampir 15 badan NGO-NGO yang lain. Beberapa laporan polis telah dibuat sebentar tadi menegaskan bahawa Perhimpunan Bersih 2.0 ini tidak harus diadakan bagi mengelakkan huru-hara negara. 
Antara badan NGO-NGO yang telah membuktikan Solidariti mereka terhadap Negara adalah:-
Ulasan:
Syabas asam ucapkan keatas kebangkitan barisan NGO Dun Seri Setia. Selaku rakyat yang telah hidup di bumi Malaysia dengan aman selama ini seharusnya menentang sesiapa sahaja yang cuba memporak-perandakan kestabilan Malaysia yang tercinta. Syabas sekali lagi !!
Nota Kaki:
Ketua Pemuda PPUKJ beserta Exco mana? Masih lena?...


BERSIH ITU KOTOR
AMBABIGA ANTI ISLAM
PAS JANGAN JADI BINGAI SOKONG BERSIH

1 comment:

  1. syabas semua yang mengambil bahagian....inilah bersatu namanya...paham....ada yg nk kena katok kepala ni...apepehal desa mentari tetap sokong perjuangan ini

    ReplyDelete