About

Monday, April 22, 2013

Walkabout BN Dato' Halim luar jangkaan!

Isnin: 22 April 2013

Sedang berlaku ketika ini, calon Barisan Nasional N.32 DUN Seri Setia Dato' Halim Abd. Samad sedang beramah mesra bersama rakyat di sekitar Kg. Lindungan. Asam sempat menjengah program walkabout BN sebentar tadi, kelihatan Dato' Halim sedang dikerumuni oleh penduduk setempat malah oleh para peniaga di kawasan pasar malam Kg. Lindungan.

Siapa sangka program walkabout ini ibarat pertemuan lama diantara Dato' Halim bersama rakan-rakan peniaga pasar malam. Dan lebih mengejutkan Dato' Halim dahulu pernah berniaga pasar malam!. Seolah-olah perjumpaan ini memang dinanti-nantikan oleh para peniaga untuk menyuarakan bagaimana mereka ditindas oleh kerajaan pembangkang selama 5 tahun ini. Kelibat Nik Nazmi langsung tidak kelihatan selama beliau menjadi YB. kawasan. 

Dengan kehadiran Dato' Halim, ditambah pula dengan sifat mudah mesra dan peramah dato', telah membuatkan para peniaga berasa bebas untuk meminta bantuan pengurusan pasar malam yang selama ini caca merba diuruskan oleh pembangkang. Lebih manis bila Dato' Halim berjanji akan membantu menyelesaikan masalah peniaga pasar malam Kg. Lindungan andai beliau menang mahupun tidak bertanding di Seri Setia In Sya Allah..

Dijangkakan selepas walkabout ini, calon BN N.32 DUN Seri Setia akan menemui rakyat di sekitar kawasan Kg. Lindungan.



No comments:

Post a Comment