About

Tuesday, April 3, 2012

Muka-muka Pengkhianat Melayu !

Tataplah muka-muka di atas dengan penuh perhatian. Inilah rupa Melayu yang mahu mengkhianat bangsa Melayu itu sendiri!.


Mereka telah menjadi barua kepada DAP dalam usaha pembangkang mahu meraih undi Melayu. Mereka sanggup mengenepikan sejarah 13 Mei, peristiwa orang Melayu mati dibunuh oleh komunis!, anggota Polis & Tentera diseksa oleh Komunis!..semata-mata kerana mahu mengejar kemewahan duniawi yang diberi oleh DAP sial ni..


Kenapa DAP mahu meraih undi Melayu sedangkan PKR & PAS berada di dalam pakatan 'haram' mereka? persoalan ini seharusnya ditanya kepada orang-orang PKR & PAS..barangkali mereka mempunyai jawapan atau barangkali mereka juga tertanya-tanya kenapa?


psst: orang PAS boleh jawap? 

10 comments:

  1. kalau mati esok suruh jer DAP tanamkan....

    ReplyDelete
  2. Mmg haram jadah mereka2 nie..sangup gadai maruah sebagai bangsa melayu dengan mengikut telunjuk cina komunis..PENGKHIANAT MELAYU!!!

    ReplyDelete
  3. Jangan terlalu mengutuk DAP. Suatu yg anda harus sedar bahawa masyarakat Cina skrg sudah beralih kpd DAP dan tidak lagi menyokong MCA. Begitu juga India tidak lagi menyokong MIC.Jika org Melayu berterusan mengutuk DAP, ini akan menambah kebencian bangsa asing terhadap BN khususnya UMNO. Melayu juga perlu sedar bahawa undi Melayu sudah terbahagi kepada tiga (3) iaitu UMNO, PKR dan PAS. Ini tidak termasuk parasit dan 'musuh dalam selimut' dalam UMNO yang bakal muncul dan timbul menjelang PRU13 nanti. Ini adalah gulungan yg selalunya tidak berpuashati ketika saat akhir PRU dan menyokong pihak lawan atas rasa ketidakpuas hati. Nasihat saya supaya jangan terlalu taksub dalam menzahirkan perasaan kerana ini akan mengundang padah laksana 'senjata makan tuan..'

    ReplyDelete
  4. DAP punya olang jahat ke? Yang bela itu lemaja
    melayu yang kena logol mantan ketua itu olang umno ke?

    Wa konfius wo. Mata Anwar bengkak itu DAP punya keleja jugak?

    Jangan jadi Melayu bangsat ma. Olang Islam talak boleh bangsat ma. Mesti jadi olang mulia. BBalu semua olang suka. Olang semayang talak yahat punya.

    ReplyDelete
  5. Abis la UMNO pasni

    ReplyDelete
  6. cina bukit mana laa terlepas kat dalam ni...

    ReplyDelete
  7. Bukan abis UMNO tp abis MELAYU yg dok perasan pandai. Dok kilang pun kerja line saja. Tapi dok salahkan umno juga. lepas nih bukan line lg, jaga longkang dgn jamban saja tinggal.

    ReplyDelete
  8. yg dok ckp abis UMNO tuh pun tak sedaq dia tuh Melayu yang diperbodohkan oleh PR. Dah abis betoi UMNO nanti baru nak sedar, dah la mengaji pon tak ke mana dok sibuk dgn demo, hangpa ingat Cina ni nak layan ka geng2 bodo nih? Sorry la.

    ReplyDelete
  9. Kekuatan UMNO selama ni terletak pada MCA & MIC. Punah MCA & MIC, maka meroyan lah UMNO.

    Strategi terakhir? Pecah-belahkan ikatan PAS & DAP. Tapi still tak berjaya. Maka bertambah meroyan lah.

    ReplyDelete
  10. http://www.ohrakyat.org/2012/03/tun-madey-sekat-golongan-cerdik-pandai.html

    ReplyDelete