About

Thursday, December 29, 2011

Update - Karnival Sayangi Selangor 2011 (29.12.2011)









Karnival Sayangi Selangor yang telah bermula semalam dengan begitu meriah sekali. Pelbagai aktiviti telah sempat dirakamkan buat tatapan umum. It's okay, pembangkang kalau nak tengok gambar-gambar ni pun boleh..even better turun sendiri ke Karnival tu ler..baru terbuka minda pekung korang tu..


 Pertandingan Pakaian Muslimah

 Pelbagai lapisan masyarakat membanjiri I-City

Penat berjalan, kaum ibu pakat berehat..

Menarik bukan? Rugi orang Selangor tak turun..tidak mengapa kerana Karnival Sayangi Selangor ini berlangsung sehingga 31hb Disember 2011. Jadi bagi yang mungkin tidak berkesempatan untuk turun semalam, barangkali anda boleh turun pada hujung minggu ini bersama keluarga anda dan alamilah keseronokan Karnival Sayangi Selangor ini.


Semalam Dato' Noh Omar telah merasmikan  Pelancaran Flying Flamingo. Disamping itu, terdapat acara Battle Of The Band yang berjaya menarik golongan anak muda yang meminati muzik untuk berentap mempersembahkan muzik mengikut gaya masing-masing. Fuhh..berbakat benar anak-anak muda zaman sekarang..asam puji! 




Hari ini pada pukul 8.30 malam, akan diadakan Tanglung Event dan program ini bakal dirasmikan oleh Dato' Chua Tee Yong. Jom kita serbu ! 


Rakyat Bersama Barisan Nasional!

No comments:

Post a Comment