About

Friday, November 18, 2011

Pengorbanan Orang Terdahulu Menjadi Sia-sia..

salam seDunia..

asam menyeru kepada sesiapa jua yang melihat & membaca posting kali ini agar tenangkan fikiran..bersihkan minda dari ideologi politik..tontonilah video dibawah dari mula sehingga selesai..


Sesudah menonton, saudara/saudari tanyalah pada diri sendiri..apakah kita sudah cukup berkorban demi negara tercinta? Jika orang terdahulu sanggup bergadai nyawa mempertahankan Tanah Melayu dari dijajah oleh Komunis BABI, masakan kita di kala ini masih mahu mementingkan diri sendiri dengan memenuhi tembolok sendiri sedangkan realitinya Komunis BABI semakin hari semakin memperkuatkan dominasinya di Malaysia?

HENTIKAN perkauman, HENTIKAN sifat "aku lagi bagus dari sipolan tu", HENTIKAN sifat "dorang takda kena mengena dengan hidup aku",HENTIKAN sifat memburukkan orang lain walhal diri sendiri yang buruk!

Komunis: "Lu mesti ingat, ini kawasan Melayu, kalau ada banyak orang Melayu sokong, baru kita boleh menang!"

Mat Indera: "Itu memang betol..saya tahu banyak susahlah! ini orang Melayu banyak kuat punya semayang"

Komunis: "Haa..kalau itu macam..lu mesti campur dorang semayang..baru lu boleh cakap pasal parti!"

DAN PIHAK ITU BUKAN TELAH TERHENTI..MELAINKAN PULA MENJALANKAN HASUTAN..DENGAN MENGGUNAKAN AGAMA..DENGAN MENGGUNAKAN IMAN & KEPERCAYAAN ORANG MELAYU YANG BERAGAMA ISLAM ITU.. 

Jika diamati betul-betul akan klip video diatas, anda dapat sinonimkan perbualan antara Komunis BABI & Mat Indera itu telah direalitikan pada masa ini..hinaan demi hinaan diterima umat Melayu dan orang Islam, lebih menyedihkan lagi apabila ada segerombolan Melayu Bangsat yang sanggup menjilat najis Komunis ini dengan menyokong hinaan itu..malah sanggup menlacurkan bangsa Melayu itu sendiri demi memenuhi tuntutan nafsu BABI mereka!

Akhir kata..bangsa Melayu semakin hari semakin terancam dibumi sendiri. Orang Cina ada Tanah Besar China. Orang India ada Republik of India. Orang Melayu ada apa?

- asam -



No comments:

Post a Comment