About

Tuesday, June 14, 2011

Masjid Bukan Gelanggang Politik..BANGANG !!

salam seDunia..


Georgetown - Kerajaan Pulau Pinang pimpinan DAP BABI tetap akan meneruskan pilihanraya bagi memilih anggota jawatankuasa masjid. Mengikut Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Abdul Malik Abul Kassim, tatacara ini adalah penambah-baikan dari tatacara yang digunakan oleh Kerajaan Barisan Nasional sebelum ini dan tatacara ini juga selari dengan enakmen undang-undang Kerajaan Pulau Pinang. 


Ulasan:
Melayu itu WAJIB mempertahankan AgamaNya, BangsaNya, TanahairNya. Sedikit demi sedikit DAP BABI cuba memecahbelahkan penyatuan Melayu di Pulau Pinang namun masih ada Melayu BANGSAT yang sanggup menjilat usaha DAP BABI yang terkenal dengan sifat Komunisnya.
Bumi Melayu di Pulau Pinang dewasa ini sedang dihapuskan secara halus oleh Kerajaan DAP manakala bangsa Melayu itu sendiri telah berjaya dipecah-belahkan oleh puak Komunis ini. Apa lagi yang tinggal hanyalah Agama dan itu juga sedang dicuba ganggu-gugatoleh DAP BABI SIAL ni. 


Kemana perginya suara Melayu Pulau Pinang? Kemana hilangnya Kepimpinan PAS yang selama ini gah menyalak dengan slogan 'Membangun Bersama ISLAM'? Kemana perginya Suara Anak Muda PKR di Pulau Pinang?  Apa rasionalnya DAP cuba mencampuri urusan pemilihan jawatankuasa masjid sedangkan sudah terang lagi bersuluh mereka MENGHALANG usaha PAS untuk menjadikan Bumi Malaysia ini Bumi Islam? 


Selembab-lembab UMNO, belum pernah UMNO mencampuri urusan pemilihan sami-sami tokong Buddha dan kuil India! Dan paling malang bila ada MELAYU BANGSAT cuba mempolitikkan urusan pemilihan jawatankuasa masjid ! MASJID tempat beribadat dan bukan gelanggang politik BINGAI PEMBANGKANG ! 


p/s: lu orang pandai-pandai la jawap anak cucu lu akan datang !!

INGAT DAP..INGAT KOMUNIS !!

1 comment:

  1. Rujuklah Perlembagaan Persekutuan.

    Ketua Agama Islam Pulau Pinang ialah SPB Yang DiPertuan Agung.

    Rujuklah fakta sejarah.

    Antara sebab Birch menerima musibah dan dihapuskan ialah kerana campur tangan dalam Hal Ehwal Agama Islam dan Adat Istiadat Orang Melayu di Negeri Perak..

    ReplyDelete