About

Friday, July 29, 2011

Shuhardi Oh! Shuhardi..

salam seDunia..


Masihkah anda ingat akan muka MANGKUK di atas? 

Bagi yang masih tidak kenal akan MANGKUK di atas ini, dia adalah merupakan 'arwah' Shuhardi Mohd. MANGKUK ini telah dikenalpasti memalsukan kematiannya sebagai 'Baharuddin' pada demo BERSHIT 2.0 pada 9hb. Julai yang lepas. Pembangkang telah dikenalpasti menggunapakai satu teknik Psychological Warfare Techniques yang amat halus. Tujuan mereka meng'highlight'kan kematian MANGKUK ini adalah tidak lain bagi meraih simpati rakyat Malaysia agar turut serta dalam DEMO BANGANG mereka!

Jika anda teliti kronologi BERSHIT, semua medium penyebaran seperti video, wall posting, tweeter juak-juak pembangkang, mereka telah mewar-warkan akan kematian Allahyarham 'Baharuddin' di hampir setiap platform di dalam Internet. Kenyataan mereka mengenai arwah 'Baharuddin' akan TETAPI foto yang disertakan adalah foto MANGKUK di atas!.

Siapa Shuhardi dan dimana Shuhardi sekarang?

Shuhardi adalah merupakan bekas Cikgu Matematik. Beliau juga taksub akan pengajian pondok di serata Lembah Klang. Hasil dari temubual bersama beberapa guru sekolah pondok, asam mendapat tahu bahawa Shuhardi ini sebenarnya 'gila isim'. Gila Isim bukan sahaja pada pemahaman agama tapi 'politik melebihi agama' dan ini sudah sangat jauh bercanggah dengan landasan ISLAM sebenar. 

Apalah yang dijanjikan pada MANGKUK ini sehinggakan sanggup memalsukan kematiannya sendiri. Rasanya 'imbuhan' yang dijanjikan itu sekadar omong kosong dan ini membuatkan Shuhardi tak keruan dalam meneruskan kehidupannya. 

Sumber memberitahu Shuhardi Mohd masih lagi berada di dalam negara. Sumber juga memberitahu bahawa beliau sedang berusaha mendapatkan 'immunity' dari guru-guru pondok atas keBANGANGan beliau tempoh hari. Hasil dari pemerhatian asam, ada beberapa tempat yang mungkin kita akan terjumpa kelibat Shuhardi. Ianya bukan di rumah isteri pertamanya di Bandar Baru Salak Tinggi, bukan juga di rumah isteri keduanya di Bangi. 

Berkemungkinan besar Shuhardi akan bersama golongan yang bermusafir dari masjid ke masjid atau bersembunyi di surau-surau atau pusat pengajian agama persendirian. Diharapkan agar semua rakyat khususnya Melayu supaya dapat bekerjasama dengan pihak PDRM bagi membanteras manusia GILA ini dari terus berkeliaran di bumi Malaysia.

Nota Kaki:
PEMIMPIN PAS semakin mudah dibodohkan apatah lagi pengikut PAS sehinggakan sanggup berIMANkan DAP yang SANGAT benci pada ISLAM..Tuihh!! Sial laa..

Surat Terbuka untuk Datuk Paduka Marina Mahathir

salam Datuk Paduka..

YAB PM sentiasa memikirkan keselamatan dan kesejahteraan rakyat, dan oleh kerana itulah pihak Kerajaan telah menawarkan kepada penganjur Bersih sebuah stadium untuk mereka berkumpul bagi menyatakan hasrat mereka.

Tambahan lagi, tugas harian YAB PM juga tidak terjejas sekalipun pihak Bersih tetap berdegil meneruskan tindakan biadap mereka sehingga menderhaka titah DYMM Yang Dipertuan Agong. Yang jelasnya, tindakan mereka tersebut langsung tidak menggugat YAB PM dan TPM dalam melaksanakan tanggungjawab mereka sebagai pemimpin Negara pada hari tersebut. 

Datuk Paduka keturunan bangsawan, tambahan lagi merupakan anak kepada seorang negarawan yang cukup besar jasanya kepada Negara tetapi alangkah sedihnya sikapnya berlawanan dengan sikap Datuk Paduka sendiri yang secara terang-terangan bersekongkol dengan pengkhianat dan pemusnah Negara. Tergamakkah Datuk Paduka sanggup memusnahkan segala usaha ayahanda Datuk Paduka selama ini?

Sedarkah Datuk Paduka betapa susahnya anggota keselamatan seperti polis yang bertungkus-lumus siang dan malam menjaga keselamatan dan ketenteraman awam, walhalnya Datuk Paduka menikmati segala kemewahan selama ini hasil dari usaha mereka juga. Wajarkah Datuk Paduka bersama dengan petualang-petualang Negara ini? Tidak pernah terlintaskah hakikat ini dalam kotak fikiran Datuk Paduka?

Tapi jikalau sudah biasa hidup bermewah-mewahan di atas kerusi empuk dalam bilik berhawa dingin, bagaimana mungkin Datuk Paduka dapat merasai kesusahan rakyat? Ternyata Datuk Paduka bersikap hipokrit dan tidak berpijak di bumi yang nyata. Baru sekali menyertai demonstrasi haram (yang pernah dilakukan oleh golongan yang sama di atas sebab ingin menggulingkan kerajaan yang ditadbir oleh ayahanda Datuk Paduka sendiri) tidak bermakna Datuk Paduka telah menyelami jerih-jerih kehidupan rakyat marhaen seperti kami.

Penulisan Datuk Paduka bersifat keanak-anakan yang langsung tidak mencerminkan kematangan fikiran Datuk Paduka sebagai seorang yang terpelajar hasil daripada didikan ayahanda Datuk Paduka sendiri. Tindakan Datuk Paduka yang sering menyalahkan pihak Kerajaan seolah-olah Kerajaan bertindak zalim menutup hak rakyat untuk bersuara sama sekali. Tidak terfikirkah Datuk Paduka jika ada di antara peserta demonstrasi itu berniat jahat dan ingin mencetuskan huru-hara sepertimana penemuan senjata parang dan bom Molotov Cocktail dalam beg mereka yang terlibat? 

Wajarkah kumpulan Bersih ini berhimpun di hadapan Hospital Tung Shin yang sekaligus akan membahayakan keselamatan dan nyawa pesakit-pesakit di hospital berkenaan? Apakah tempat yang seumpama itu menjadi benteng kepada kumpulan tersebut sehingga boleh mencetuskan provokasi agar pihak keselamatan dipersalahkan?

Datuk Paduka teruskanlah hidup bermewah dengan kedudukan sekarang, malahan kami rakyat bawahan tidak langsung iri hati di atas nikmat dan kemewahan yang dikecapi oleh Datuk Paduka sejak sekian lama. Tidurlah sepuas-puasnya sebagaimana Datuk Paduka tidur dalam pelukan jejaka Perancis dahulu. Teruskanlah dibuai mimpi indah dalam pelukan suami kedua Datuk Paduka sekarang..
Nota Kaki:
Personally i think she's fCukin' stupid..

Monday, July 11, 2011

Tahniah..Melayu Ungguli Carta !

salam seDunia..


Melayu..bangsa yang satu ketika dahulunya gah di persada dunia. Kehebatan Melayu dikenali dan diiktiraf di seluruh dunia. Melayu terkenal dengan keberaniannya, Melayu hebat dengan pelayarannya, Melayu terkenal dengan adab sopan-santunnya, Melayu hebat dengan budi bicaranya.
Tak perlu rasanya asam menceritakan sejarah Melayu pada semua memandangkan kita semua sedia maklum akan kewujudan Melayu sejak dari zaman Kesultanan Melayu Melaka sehingga ke hari ini. Namun apa yang hendak asam ketengahkan adalah kemana perginya Melayu itu? Apakah masih wujud Melayu sebegitu? 


Jika dilihat senario hari ini bangsa Melayu itu masih lagi hebat. Melayu hari ini hebat kerana Melayu itu sendiri telah terbahagi kepada beberapa jenis Melayu. Melayu hari ini juga sangat hebat kerana telah berjaya menjerumuskan diri sebagai keldai bangsa-bangsa asing. Melayu hari ini telah diperkudakan oleh bangsa asing bukan sahaja dari segi politik, malah hampir dari setiap sudut!.
Melayu diperkudakan oleh kartel DADAH sehingga tertangkap menyeludup dadah..
Melayu ungguli carta sebagai  kaum yang paling ramai terlibat dengan najis dadah!
Melayu juga tertipu dengan bujuk rayu jejaka Lombok sehingga sanggup derhaka pada keluarga sendiri..
Melayu hari ini berani menukar agama semata-mata kerana CINTA dunia..
Melayu acap kali memasuki kaca televisyen dengan kes rogol, bunuh, ragut dan pelbagai kes lagi..
Melayu membanjiri pusat-pusat hiburan untuk mabuk, bersekedudukan dan berpesta !
Melayu ungguli carta dalam kes pembuangan bayi !
Melayu ungguli carta sebagai pelumba-pelumba haram di jalan-jalan raya ..
Melayu ungguli carta sebagai bangsa paling mudah dibaruahkan dalam kancah politik..
Bagaimana ini semua boleh terjadi?


Apakah ia disebabkan Melayu itu terlalu hebat? Atau apakah Melayu itu mudah LUPA?  Atau Melayu itu masih mengganggap mereka sebagai Tuan Tanah di bumi Malaysia ini? Atau Melayu itu sendiri telah dijangkiti penyakit WAHAN? Atau Melayu hari ini telah berjaya dijinakkan dengan DUIT?


Ketentuannya disini Melayu telah berjaya memonopoli semua yang tertera di atas. Memang ada juga bangsa lain terlibat namun jumlah bangsa lain yang terlibat adalah amat sedikit jika hendak dibandingkan dengan bangsa Melayu. Apakah bangsa Melayu hari ini tidak mempunyai sensitiviti untuk membela bangsa sendiri?
Sudah ramai menyuarakan supaya Melayu itu bersatu namun usaha ke arah itu disambut suam oleh Melayu itu sendiri. Dengan senario politik Malaysia kini, Melayu dilihat telah terbahagi kepada 6 golongan. Bukankah lebih BAIK jika Melayu itu dapat bersatu dibawah satu panji..satu matlamat..satu PERJUANGAN..
Melayu yang satu ketika dahulu dihormati kini semakin hari semakin hilang..sedarlah Melayu! Jika bumi Malaysia ini jatuh ke tangan bangsa lain, kita tiada tempat lain yang hendak dituju..fikirkanlah!


Melayu Jangan Mudah Lupa!
Melayu Jangan Jadi Barua Bangsa Lain!

Saturday, July 9, 2011

UPDATED - KJ DITAHAN POLIS !

KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA YB KHAIRY JAMALUDDIN TELAH DITANGKAP POLIS AKIBAT DARI PERTENGKARAN PATRIOT DENGAN FRU SEBENTAR TADI..


MANAKALA ANWAR AL-JUBURI TELAH TERCEDERA AKIBAT MERUSUH SEKATAN POLIS. KINI BELIAU SEDANG DIBAWA DENGAN AMBULAN KE HOTEL HILTON.


Ulasan..
SYABAS KJ ! INI baru namanya PEMUDA !!
Kalau cedera pergilah Hospital..ini pergi Hotel Hilton apa kejadahnya pulak !!
Ni tak lain tak bukan cari modal nak mintak tangguh court case la nih !!

BERSHIT UPDATE - PERARAKAN SUDAH BERMULA! TIAN CHUA KENA TANGKAP!

TIAN CHUA DITANGKAP!

PERARAKAN DEMO BANGANG SUDAH BERMULA

PDRM TIADA KOMPROMI
TANGKAP JANGAN TAK TANGKAP!

BERSHIT UPDATE - ANJING BERSHIT HILANG PUNCA !

salam seDunia..


Update terbaru menunjukkan juak-juak BERSHIT telah kematian akal akan halatuju mereka. Tiada penyusunan pergerakan yang sistematik!. Tambahan dengan beberapa pemimpin mereka yang telah ditangkap oleh PDRM membuatkan mereka seolah-olah berputus asa untuk meneruskan DEMO BANGANG mereka..
Tindakan PDRM menyekat hampir kesemua jalan masuk ke KL telah membuatkan mereka terpaksa berkumpul di sekitar-sekitar kawasan KL antaranya..Stesen Keretapi, Masjid Negara, stesen-stesen minyak, bawah pokok, bawah jambatan bersebelahan Jalan Kuching dan beberapa tempat lain.


Tatkala ini HUJAN LEBAT sedang turun di KL dan ini menambahkan lagi kebingungan mereka..Alhamdulillah!


Ulasan:
Mana AMBABIGA? Mana ANWAR AL-JUBURI? Mana MAT SABUNORMAH?


SYABAS PDRM !


BERSHIT Beralih Arah !

salam seDunia..


Jam telah menunjukkan hampir 4.00 pagi..suasana di sekitar KL teramatlah lengang!. Kecekapan PDRM yang telah berjaya mengawal hampir setiap jalan masuk utama ke KL telah membuatkan infantri BERSHIT meroyan sesama mereka akibat terkandas di dalam kereta beberapa jam!. Malah ada sumber memberitahu, kelihatan beberapa umat manusia yang terpaksa melepaskan 'hajat' di dalam kereta dan di tepi-tepi jalan! (berak la tuh!)
asam bersama beberapa rakan blogger lain berlegar-legar di sekitar kawasan KL dan kami dapati buat kali pertamanya, jumlah kenderaan PDRM  melebihi kenderaan awam. Kami sempat membuat liputan secara spontan dimana pihak berkuasa telah membuat pemerikaan ke atas rumah-rumah tumpangan di KL dan seperti yang dijangka terdapat gerombolan manusia BERSHIT menginap di hotel berkenaan. Apabila disoal mengenai sebab berada di hotel tersebut, mereka menjawap Mujahid! (bengong tahap anjing!)


Akibat dari kecekapan PDRM mengawal kemasukan anggota BERSHIT yang kononnya dikatakan seramai 300 ribu bakal membanjiri KL, maka satu keputusan DRASTIK telah dibuat oleh Kepimpinan BERSHIT dimana mereka akan mengubah haluan DEMO ANJING mereka di 2 tempat iaitu di Stadium Melawati & Batu Caves. Ada juga asam menerima 'chain sms' mengatakan mungkin akan ada ANJING BERSHIT berkumpul di Stadium Kelana Jaya. 
Insyallah asam akan update info terkini mengenai BERSHIT dari masa ke semasa..


Ulasan:
Takda kerja cari kerja demi RM50 hinggit? Sampai terberak dalam kereta? Apa punya bingai la dorang ni..Lu orang balik rumah tido peluk bini lagi bagus laa..ni tidak! pandang kiri..ada jambang! pandang kanan..ada jambang! pandang belakang..pun ada jambang! nak peluk apa nyer? takkan korang GAY macam ANWAR AL-JUBURI kot?


Paling asam gelihati merangkap mengeluh bila yang ditahan di hotel cap ayam tu menjawap mereka 'Mujahid'. Come on la ... fikir la logik brader..Mujahid celah bedah mana bila BERSHIT ni BERTUANKAN AMBABIGA ! Mandi junub seumur hidup pun tak pernah! Sunat Anu pun TAK! Tang mana yang Mujahidnyer Yeop??? Kot yer taksub PAS pun..jawapan tu biarlah fikir pakai otak dan bukan pakai belakang lutut! bodoh betol la dorang nih..


Nota Kaki:
apa-apa pun asam mengucapkan SYABAS dan TAHNIAH kepada PDRM kerana telah menjalankan tanggungjawab dengan penuh professional. Kedengaran juga PATRIOT, PEMUDA UMNO, PERKASA serta NGO-NGO lain bakal berhadapan dengan ANJING BERSHIT tengahari nanti. Disarankan supaya mereka ini dapat membantu PDRM dalam menangani ANJING BERSHIT ini dengan menggunakan kuasa CITIZEN ARREST
Pertahankan Agama Kita!
Pertahankan Bangsa Kita!
Pertahankan Negara Kita!
I.S.A kan Saja AMBABIGA!

Wednesday, July 6, 2011

ANWAR AL-JUBURI - LU CHECKMATE!

salam seDunia..


Bukti 1 Hingga 8 Bagaimana Kantoi nya Dato Seri Anwar Ibrahim dalam isu Video seks. Segala galanya terungkai di dalam Bukti yang di dedahkan di dalam Video ini





Selamat Menonton!

Friday, July 1, 2011

Anti Bersih 2.0 - NGO-NGO Dun Seri Setia Bangkit !!

salam seDunia..
Pagi tadi sekitar jam 10.00 pagi, himpunan secara aman oleh NGO-NGO Dun Seri Setia telah diadakan di hadapan Balai Polis Kelana Jaya. Himpunan ini diadakan bagi membantah Perhimpunan Bersih yang bakal diadakan pada 9hb. Julai hadapan. Seramai hampir 100 orang telah hadir dalam bantahan aman pagi tadi.
Bantahan ini diketuai oleh Dato' Abd. Halim Samad selaku Penyelaras BN Dun Seri Setia bersama hampir 15 badan NGO-NGO yang lain. Beberapa laporan polis telah dibuat sebentar tadi menegaskan bahawa Perhimpunan Bersih 2.0 ini tidak harus diadakan bagi mengelakkan huru-hara negara. 
Antara badan NGO-NGO yang telah membuktikan Solidariti mereka terhadap Negara adalah:-
Ulasan:
Syabas asam ucapkan keatas kebangkitan barisan NGO Dun Seri Setia. Selaku rakyat yang telah hidup di bumi Malaysia dengan aman selama ini seharusnya menentang sesiapa sahaja yang cuba memporak-perandakan kestabilan Malaysia yang tercinta. Syabas sekali lagi !!
video
Nota Kaki:
Ketua Pemuda PPUKJ beserta Exco mana? Masih lena?...


BERSIH ITU KOTOR
AMBABIGA ANTI ISLAM
PAS JANGAN JADI BINGAI SOKONG BERSIH