About

Saturday, January 29, 2011

Edisi Tenang - Koleksi Wall PRK Tenang

salam seDunia..


Di PRK Tenang, asam bersama Nadi Rakyat telah dipanggil untuk membantu jentera BN dalam memerangi perang saraf yang dilakukan oleh pihak PAS. Secara asasnya kami terdiri dari blogger & facebookers Pro-Kerajaan. Alhamdulillah..propaganda yang diadakan oleh pihak PAS telah berjaya dipatahkan satu demi satu oleh bloggers & facebookers Pro-BN. Ini membuatkan mereka mati kutu dalam taktik mereka.Insyallah esok pengundi Tenang akan mengundi dan diharapkan pengundi Tenang bijak memilih..Selamat Mengundi Warga Tenang !


Wall Perang Saraf Nadi Rakyat Buat PAS:-
Sehari sebelum Penamaan Calon
 Doa Nik Najis Untuk BN/UMNO
Sekitar Hari Penamaan Calon
Macam biasa..sampah sarap bertaburan oleh puak PAS
Ceramah Zuraida Terhenti Akibat Lautan Pemuda Labis
 Pemuda Chempelak Barat Bangkit Menentang PAS
 Sambutan Hadirin Terhadap Ceramah PAS di Chempelak
Peniaga PAS Dengan Selamba Buka Tapak Niaga Depan Rumah Warga Chempelak Barat
 Jawapan Warga Felda Kepada PAS
 Keganasan PAS di PRK Tenang

AWAS! UNTUK TONTONAN 18SX SAHAJA !

 Cuti 21 Hari atas alasan sakit pinggang..tapi ke hulur ke hilir teman Normala
 Universal Sign Bagi Pembangkang..tak paham tatau laa nak cakap apa ..
Misi Selamatkan Melayu dalam PAS

Ulasan:
asam tidak berblogging di PRK Tenang. Kami telah diberikan tugas masing-masing dan asam ditugaskan untuk membuat wall/banner/flyers bagi edaran pengundi Tenang..dibawah adalah merupakan wall favourite asam buat PAS..
Selamat Mengundi!

PAS IS DEAD @TENANG!
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

Friday, January 21, 2011

Edisi Tenang: Jumpa Di sana !!


Nadi Rakyat akan turun ke Tenang bagi membantu perjuangan BN
Jumpa di sana !!
psst..jika berjumpa tegur-tegurlah yer!



Thursday, January 20, 2011

Edisi Selangor: Amanat KP Selangor pada Blogger

assalamualaikum seDunia..


asam mohon maaf sebagai pembuka kata kerana atas kesibukan kerja, maka tiada posting dari Wadah Kelana Jaya untuk beberapa hari ini..


Satu perjumpaan suai kenal Ketua Pemuda Selangor (Engku Salleh) dengan para bloggers telah diadakan pada awal malam tadi di satu tempat yang tak perlulah diberitahu. Susulan dari pertemuan ini, ramailah pejuang-pejuang siber telah hadir untuk mengenali lebih dekat lagi KP Selangor. Pertemuan sebegini memang dinanti-nantikan oleh pejuang alam siber untuk mengetahui perancangan seterusnya bagi usaha Barisan Nasional khususnya UMNO  menawan kembali bumi Selangor. Antara soalan yang diajukan pada KP Selangor..


Soalan: Adakah Engku merancang untuk menubuhkan unit media baru yang berkesan bagi Selangor?
ES: Saya berpendapat tidak perlu untuk menubuhkan unit media yang baru bagi Selangor kerana bagi saya, anda-anda semualah yang berhak untuk mengerakkan media baru bagi Selangor. Kami memantau media maya selama ini dan saya sendiri kagum dengan konsistensi anda semua dalam perjuangan kita untuk melakar kejayaan di pilihanraya umum akan datang.


Soalan: Jadi Engku merasakan perjuangan kami di alam maya selama ini perlu? 
ES: Sebenarnya hari ini, kita tidak nafikan bantuan dan support daripada dari media baru..dalam kita nak melakarkan kejayaan, masing-masing ada peranan..kita memerlukan bantuan dari pelbagai aspek termasuklah media alam maya. Kita sedia maklum bahawa, salah satu cara efektif bagi membuka mata rakyat adalah melalui alam maya..maka kita seharusnya berterima kasih kepada para pejuang siber Pro-Kerajaan yang selama ini telah berjuang habis-habisan untuk melawan dakyah-dakyah songsang Pembangkang selama ini.


Soalan: Bagaimana dengan segelintir blogger yang Pro-Kerajaan tapi pada masa yang sama menghentam pemimpin?
ES: Ini bukan masa untuk kita bergaduh sesama kita..ini bukan masa untuk kita hentam pemimpin-pemimpin kita. Saya rasa adalah lebih baik jika ada kecacatan pada pemimpin atau pada pegawai-pegawai pemimpin, tegurlah dengan cara yang beretika dan berhemat..jika boleh menghubungi terus maka hubungilah mereka. Andaikata setelah ditegur dan dinasihat namun masih tiada apa-apa perubahan..maka terserahlah pada anda semua. Namun saya sarankan agar kita menjaga tuturkata dalam menegur seseorang itu dengan etika yang baik, supaya masyarakat siber akan melihat blogger yang menyokong kerajaan ini ada mempunyai disiplin dan budaya yang baik.


Ulasan:
Syabas KP Selangor! bersama kita melakar kejayaan akan datang..InsyAllah!





Thursday, January 13, 2011

Edisi Nasional: PC Ummi Hafilda Bakal Gegarkan Kerandut PR




Bingai Dari MalaysiaKini Yang Masih Menganggap Ini Fitnah..

video

AWAS ANUAR AL-JUBURI
AWAS AZMIN BACUL
AWAS KARPAL 'HARAM' SINGH
AWAS PAKATAN HANJING !

Tuesday, January 11, 2011

RE-CAP 1MALAYSIA LOGO: MBPJ GIVES "SECURED APPROVAL" ON ROCKET CAFE?

salam seDunia..


The Star Online - Nov. 20, 2009


PETALING JAYA: The DAP central executive committee has given its approval to a group of party members and supporters to set up the Rocket United Cafe in SS2/63 here and use the party’s logo on its signboard, said the head of secretariat for the DAP secretary-general’s office, Foo Yueh Chuan.


She said the approval from the Petaling Jaya City Council (MBPJ) was secured for the cafe’s signboard and business premises on Aug 18, adding that the objective of the cafe was for the party to increase its reach to Malaysians.


“It is also to make available services such as voter registration and the registration for state benefits, such as the Mesra Usia Mas and the Tabung Warisan Anak Selangor,” she said in a statement here yesterday.


Baca seterusnya: KLIK SINI!
Persoalan:

Hanjing mana dalam MBPJ yang bagi Secured Approval tu?
Adakah PBT menjadi hanjing suruhan DAP?
Kesedaran Rakyat Tiada?



Ulasan:
Blogmaster merujuk pada artikel RBF mengenai Bangunan Hotel Pasang Lambang DAP, ada salah satu komen dari pengunjung bertanya pada RBF mengenai status Rocket Cafe yang terdapat di Terminal 2 Seremban. KLIK SINI!. Kita sedia maklum. Ronnie 'maciBai' Liu telah mengarahkan semua PBT di Selangor untuk melarang penggunaan logo 1Malaysia pada papan tanda atas alasan logo 1Malaysia itu adalah propaganda Kerajaan BN. Pendedahan yang dibuat oleh Blogmaster dalam beberapa posting yang lepas mengenai Rocket Cafe (KLIK SINI!) masih lagi tiada pihak 'berkenaan' menyambut bagi menghentam kredibiliti Kerajaan Selangor yang sewenang-wenangnya menyalahgunakan kuasa yang diberi.


Hari ini RBF telah menyiarkan satu lagi bukti penyalahgunaan kuasa PBT di dlam blog beliau dan disusuli oleh seorang pengkomen yang bertanyakan kewujudan Rocket Cafe di Terminal 2 Seremban. Bagi pemimpin-pemimpin BN dalam kawasan yang dimaksudkan di atas, anda tunggu apa lagi? Peluru sudah ada..anda masih nak berdiam diri? Sudah terang lagi bersuluh, Kerajaan Selangor di remote control oleh DAPigs! 


Nota Kaki:
Perlukah Blogmaster menulis disini tindakan susulan apa yang anda harus ambil? Apakah sehingga perlu DS Najib mengeluarkan kenyataan di dada akhbar berbunyi "Saya sedang memikirkan tarikh sesuai untuk PRU 13", baru anda mahu  tunjuk rajin dan turun padang? Tolonglah SEDAR! Peperangan kali ini bukan sahaja boleh diubah dengan menganjurkan program ceramah, hari keluarga, sukaneka, karnival sukan sahaja! Peperangan kali ini secara menyeluruh mengenai peperangan persepsi, peperangan maya, peperangan membuktikan siapa yang benar-benar berkhidmat untuk rakyat! Penat DS Najib memberitahu 'berubah sebelum diubah!', tapi nampak gayanya masih tak nak berubah..entahlah!


NAK MENANG BUAT CARA NAK MENANG!


Monday, January 10, 2011

KHAS BUAT ANWAR !!

TAHNIAH M.U.H !!
KHAS BUATMU ANWAR...
KITA LAYAN....


KATA-KATAMU HANYA PROPAGANDA
SAMPAI BILA RAJA DRAMA?
ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

Sunday, January 9, 2011

Edisi PASTI: Belum reda pasal CABUL, dah ada kes SONGLAP pulak!

salam seDunia..


Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) merupakan sebuah institusi pendidikan pra-sekolah yang ditubuhkan oleh PASola di dalam Malaysia seawal tahun 1984. Jika diteliti pada misi dan visi PASTI ini, memanglah sangat murni dan terserlah keislamannya. "Kewujudan PASTI membangunkan pendidikan di peringkat prasekolah dan Kelas Asas Fardu Ain dan Fardu Kifayah (FAFFAH) adalah bertujuan mengembalikan kefahaman dan keyakinan ibu bapa bahawa anak-anak wajib diberi pendidikan awal Islam sebab kita berpegang kepada pesanan Nabi Muhammad s.a.w bahawa anak-anak dilahirkan dalam keadaan fitrah, suci lagi bersih manakala pendidikan yang kita berikan akan mencorakkan diri dan kehidupan mereka". Islamik kan?


Fakta:
Blogmaster bukan nak perkecilkan usaha PASTI ini akan tetapi, semalam Blogmaster telah menyiarkan artikel mengenai salah seorang Ahlul PASTI yang telah ditangkap untuk direman selama 5 hari atas tuduhan mencabul kanak-kanak. KLIK SINI!
Okay, mengenai kes cabul ni, kita biarkan pihak berkuasa yang menjalankan tugas mereka. Kita tak perlu lebih sudu pada kuah..akan tetapi hari ini pula Blogmaster mendapat maklumat bahawa ada lagi kes PASTI terpapar di dada Internet. Kali ini pula mengenai seorang AJK PASTI Pulau Pinang songlap duit kanak-kanak. Untuk makluman semua, tertuduh yang dituduh melarikan duit kanak-kanak ini telah dikenal pasti sebagai Mohd Zan bin Durany dan beralamat terakhir di Kampung Tok Panjang.



Menurut salah seorang Guru PASTI tersebut, "sebelum cuti sekolah dahulu Lebai (Mohd Zan bin Durany) ini telah datang membawa kemera buruk untuk mengambil gambar konvokesyen pelajar Pasti tersebut dan setelah di beri wang bayaran sehingga kini gambar tersebut masih belum di hantar ke Pasti. Guru Pasti tersebut berkata pihak Pasti terpaksa menjawab kepada ibu bapa di sebabkan telah di tipu oleh lebai ini. Kata guru tersebut lagi, sekolah akan di buka lagi 2-3 hari tapi muka lebai pun dah tak nampak. Tahun depan kami tak mahu ambil gambar dari lebai ni lagi. Kami sangka dia bagus tapi rupanya kaki kencing". Jika seorang pelajar membayar RM25.00 untuk gambar konvo, 40 orang pelajar x RM25.00 = ?


Ulasan:
Secara terangnya, ramai ibubapa baik dari apa parti sekali pun ada menghantar anak-anak mereka ke PASTI. Ibubapa tidak merasakan ada kemungkinan penyelewengan pasti berlaku baik dari segi pembelajaran mahupun doktrinnisasi kerana sangka mereka PASTI tak lebih merupakan Tadika bercirikan ISLAM. Jika dibanding antara PASTI dan KEMAS, memanglah rata-ratanya akan menghantar ke PASTI kerana kononnya lebih islamik pembelajarannya berbanding KEMAS kerana pemahaman ibubapa mengenai KEMAS tidak menyeluruh. Sangkaan mereka anak-anak mereka akan diajar menari & menyanyi. Sangkaan sebegini telah diwujudkan oleh PASola yang berselindung dengan oerjuangan ISLE mereka bagi menyebarkan doktrin & ideologi anti-kerajaan.


Persoalan:
Bagaimana pemilihan barisan AJK PASTI diadakan? 
Kriteria pemilihan AJK ni berdasarkan dari rupa paras atau kecenderungan individu kepada parti? 


Nota Kaki:
Sefaham Blogmaster, PASTI ini Tadika berkonsepkan ISLAM. Jika begitu ISLAM pendidikannya, mengapa sampai ada yang kena tahan reman atas tuduhan CABUL dan yang terbaru SONGLAP DUIT? Salah satu objektif pendidikan PASTI ialah 'Membimbing kanak-kanak supaya menghayati ibadah , akhlak dan cenderong melakukan ma’ruf serta meninggalkan mungkar'. Bagaimana mahu amal ma'ruf nahi mungkar jika orang dalam PASTI sendiri melakukan mungkar! tak ker BANGANG namanya tu..seolah-olah 'ketam mengajar anaknya berjalan lurus' . PASola sememangnya terkenal dengan ideologi Islamnya namun kebelakangan ini semakin terserlah bukti-bukti kukuh mengenai perjuangan sebenar (perjuangan kerusi) mereka. Fatwa mengarut seperti Undi PAS, Masuk Syurga, ALLAH pun Mencarut, Bukan ISLAM dibenarkan masuk ke Masjid dan pelbagai lagi haruslah kita kaji kebenarannya terlebih dahulu. Pesanan Blogmaster pada semua, pandai-pandailah memilih masa PRU nanti yer.. :)


Credit to: theflyingkick , Bicara Abu Nawas
Source: KLIK SINI 

PAS HANYA PARTI POLITIK
TAK RUGI KALAU TAK UNDI PAS
SYURGA MILIK ALLAH


Saturday, January 8, 2011

Edisi Gempar: SU PAS Hulu Selangor Mencabul?



salam seDunia..


Info mengatakan SU PAS Hulu Selangor telah ditahan reman selama 5 hari atas tuduhan mencabul kanak-kanak. Suspek juga merupakan pengusaha Pusat Asuhan Kanak-kanak Islam (PASTI). Mangsa cabul diminta untuk menelefon balai Polis Kuala Kubu Bharu di talian 03 6064 1222 bagi membantu siasatan.


sumber: www.sahabat-gunung.com


Ulasan:
Makin parah nampaknya PASola ni..sindrom Perupok dah menular sampai ke Selangor nampaknya! Jika benar bagai dikata maka kita harapkan mangsa cabul tampil ke Balai Polis bagi memudahkan penyiasatan dilakukan oleh pihak berkuasa..adakah SU PAS Hulu Selangor ini namanya seperti yang terdapat di website ini? KLIK SINI!


p/s: tak sempat jumpa Nik Ajis minta diampunkan dosa kot..ye lah! Selangor - Kelate kan jauh..
SELISING LU JANGAN LARI !
NIK AJIS HARUS BERTAUBAT!


Friday, January 7, 2011

Post-Mortem Isu Terhangat..

salam seDunia..


Isu ini mula hangat seawal pertengahan Disember 2010. Kononnya sumber dari WikiLeaks mengatakan ada Menteri Rogol Amah telah dinyatakan dalam blog RockyBru & BigDog. Isu ini telah disambut pula oleh bloggers pembangkang dimana mereka telah membuat pelbagai andaian mengenai Menteri mana satu yang terbabit. Jika kita selidiki lebih mendalam, ada 2 blog pembangkang yang mula-mula meletakkan gambar Dato' Rais Yatim sebagai suspek pada mulanya. KLIK SINI! KLIK SINI!


Rentetan dari itu, sekumpulan bloggers yang lebih dikenali dengan bloggers Nyamuk telah mula membuat serang balas mengenai isu ini. Kaedah membalas tuduhan liar ini ialah dengan menemubual Dato' Rais Yatim bersama isterinya dan menemubual teman Robengah itu sendiri dan hari ini isu Menteri Rogol Amah itu sudah terjawap dengan penuh bukti. Alhamdulillah!


Fakta:
Sedar atau tidak, pembangkang sebenarnya tidak dapat menyerang balas mengenai isu ADUN PAS SELISING & PERUPOK yang ditangkap di Koch Keretapi yang diwa-warkan oleh Nadi Rakyat. Jadi mereka menggunakan kesempatan dari artikel RockyBru bagi mengalih perhatian dunia terhadap isu ADUN SELISING & PERUPOK kepada isu MENTERI ROGOL AMAH. (agak bijak namun tak bijak sangat!)


Strategi Pembangkang khususnya PKR, telah menyerang dari setiap sudut yang mereka rasa bisa meninggalkan impak mendalam kepada BN. Ada yang membuat laporan polis, ada yang membuat kenyataan sudah berhubung dengan Robengah itu sendiri, malah ada askar upahan digunakan bagi membuat 'sound breaking' di dalam laman sosial Facebook. Puncanya, hanyalah dari artikel RockyBru.  


Akibat dari ini juga, bloggers Pro-BN telah terbahagi kepada 2 kumpulan..sayanglah! adalah seribu kali lebih baik jika kita bergerak dalam satu kumpulan. Inilah natijahnya jika kita campur-adukkan konflik peribadi sesama kita dalam memperjuangkan parti..


Ulasan:
Dari satu sudut lain pula, ada menampakkan keuntungan dari isu ini. Setelah Dato' Rais Yatim berjaya membuktikan bahawa beliau tidak terlibat dalam isu rogol Robengah ini, maka beliau harus meminta PDRM agar menjalankan siasatan tentang segala tindak-tanduk Pembangkang selama beliau di fitnah..seperti contoh, Chegubard telah membuat laporan polis..minta Polis siasat mengenai perakuan Chegubard dalam repotnya. Atau kenyataan Zuridah Mulut Cipap Ayam yang menyatakan bahawa pihaknya telah menghubungi mangsa rogol..minta dia tunjukkan bukti bahawa pihaknya benar-benar telah menghubungi mangsa. Senang cerita, dulu kita kelam-kabut mencari bukti bagi membersihkan nama baik Dato' Rais Yatim..sekarang ni kasi dorang pulak kelam-kabut! (what you give, you get back kinda style).


Bagi pihak bloggers BN, rasanya kita perlu menyusun atur perjuangan kita dengan lebih efisyen. Maaf jika ada bloggers yang mungkin terasa akan kenyataan ini namun inilah realitinya.. memandangkan isu Menteri Rogol Amah ini dah selesai..maka kita serang kembali ADUN PAS BERZINA..takbir !!!!


p/s: dorang serang berdasarkan WikiLeaks..kes ADUN ZINA ni kita ada bukti semuanya..kita full-swing brader!


SELISING & PERUPOK LU JANGAN LARI !!


Edisi Rais Yatim: Video Pengakuan Bibik Sumati

Bibik Sumati




Artikel gabungan cucutokselampit dan gap

Tohmahan yang dilemparkan di dalam laman-laman blog dan media-media elektronik bukan merupakan fitnah yang baru.

FAKTA 1.
Fitnah ini telah bermula sejak tahun 2007 sewaktu orang gaji berkenaan, Robengah berhenti kerja dari menjadi orang gaji DS sekeluarga dengan alasan untuk memberikan perhatian kepada keluarganya.

FAKTA 2
Tambahan lagi, anak-anaknya sudah berhenti sekolah dan beliau mampu membina rumah sendiri di Indonesia hasil dari pekerjaannya sebagai pembantu rumah DS Rais selama 10 tahun.

FAKTA 3
Ds Rais semalam telahpun menafikan sekeras-kerasnya perkara
ini dan meminta pihak berkuasa menjalankan siasatan terperinci untuk membersihkan nama baiknya sebagai seorang Menteri yang telah 46 tahun berjuang untuk UMNO dan telah berkhidmat dengan 6 Perdana Menteri.

FAKTA 4
Robengah, 46 tahun, bukanlah merupakan satu-satunya orang gaji di dalam rumah berkenaan. DS Rais mempunyai 4 orang gaji termasuk Robengah yang tinggal satu bilik.

FAKTA 5
Agak mengelikan hati sekiranya perkosaan itu dilakukan di dalam rumah berkenaan. Seperti yang diperkatakan tadi Robengah telah bekerja dengan DS Rais selama 10 tahun.
FAKTA 6
Terdapat seorang lagi orang gaji yang telah bekerja bersama-sama dengan Robengah sejak dulu dan beliau masih lagi bekerja dengan DS Rais sehingga kini. Kami telah mendapatkan temubual ekslusif dengan orang gaji berkenaan yang turut kecewa dengan dakwaan Robengah.

FAKTA 7
Kenapakah Robengah mengambil masa 5 bulan sebelum laporan dibuat oleh adiknya. Kenapakah tidak beliau sendiri yang membuat laporan berkenaan?

FAKTA 8
Robengah meninggalkan Malaysia pada bulan Februari 2007 dan laporan yang dibuat oleh adiknya hanya pada Julai 2007. Robengah hilang ingatankah untuk membuat laporan dengan segera atau beliau hanya mengambil kesempatan untuk mengugut keluarga DS Rais?

FAKTA 9
Husam Musa, Wakil Rakyat PAS telah berjumpa dengan Robengah pada tahun 2007 untuk mendengar sendiri tuduhan berkenaan. Sekiranya tuduhan ini benar, sudah tentu Husam Musa akan menjatuhkan DS Rais sejak dari PRU12, Perhimpunan Agong UMNO serta memburuk-burukkan beliau ketika beberapa PRK yang berlangsung selepas PRU12. Kenapa tuduhan ini hanya timbul sekarang? Tahun 2010?

FAKTA 10
Kami mendoakan agar Allah SWT memberi kekuatan kepada DS Sekeluarga di dalam menghadapi fitnah yang jijik dan memualkan ini. Kebenaran akan pasti mengatasi kebatilan. Sesempurna mana sekalipun perancangan manusia untuk menjatuhkan DS Dr Rais pastinya akan gagal sekiranya Allah tidak mengizinkannya.

FAKTA 11
Isteri ds rais yatim, datin seri maznah seperti yang dilaporkan oleh migrant care telah 'melihat aksi rogol' tersebut.

MELIHAT ? takkan ds maznah lihat je dan tak buat apa-apa ? cuba rakyat perhatikan garangnya wajah ds maznah, kalau benar ds rais buat dah tentu keluarga mereka xxxxxx ! (nauzubillah).
FAKTA 12
Migrant care menuduh ds rais yatim telah melakukan perbuatan itu 'berulang kali' ?

Berulang kali dalam rumah ?
Berulang kali ketika 3 bibik yang lain ada 24 jam 7 hari seminggu?

FAKTA 13
Rakyat kerap melihat selain pasangan ds najib/rosmah senantiasa kelihatan bersama dalam mana-mana majlis, kelibat ds rais yatim/ds maznah pun kerap digelarkan sebagai pasangan belangkas yang sentiasa kelihatan bersama.

Jadi persoalannya, sempat ke ds rais yatim buat benda tu berulang kali dalam rumah ?

FAKTA 14
Migrant care mendakwa robengah bekerja di dua majikan berbeza ( rumah ds rais dan anaknya). Ini semua tajuk tambahan dan damagekan ds rais.

FAKTA 15
Ds rais bukan sahaja menafikan fitnah Migrant care, malah dia juga agar SIASATAN segera dilakukan. Orang salah dia akan senantiasa mencari jalan untuk mengelat daripada terburai rahsianya macam anwar dan petra. Tetapi rais yatim mintak dia disiasat.

FAKTA 16
Migrant care dalam laporannya telah menghantar 3 orang untuk menyiasat dakwaan robengah. Tapi tak dapat siasat kerana suami dan anak-anak sahaja yang ada. Mereka pulang dan siasatan hanya dilakukan melalui perbualan telefon.

Persoalan.

Apakejadahnya siasatan rogol dilakukan melalui panggilan telefon ?
Yakinkah mereka yang berbual dengan mereka itu robengah ?
Siasatan dilakukan hanya dilakukan melalui telefon ?! kah kah kah.

FAKTA 17
Jika laporan di buat pada 2007,mengapa pihak kerajaan Indonesia tidak membuat dakwaan terhadap Ds Rais Yatim yang berulang alik ke Indonesia pada 2008 semasa menjadi Menteri Luar. Agak menarik kerajaan Indonesia sendiri tidak menerima apa apa laporan mengenai kejadian rogol seperti yang didakwa NGO pro pakatan tersebut.
dibawah pulak gambar bibik robengah.
Robengah

Anda nilaikanlah sendiri...

FITNAH ITU BERDOSA
ZINA ITU HARAM
ADUN SELISING & PERUPOK HARUS BERTAUBAT!

Edisi Rais Yatim: Elitis & Pembangkang Kepanasan TELOR !!





salam seDunia..


Wajah-wajah diatas kononnya wajah terbaru Robengah iaitu bekas amah yang didakwa dirogol oleh Menteri.  Jika dilihat dari susur galur raut wajah gambar-gambar di atas..memang muda dan bergetah! Malah gambar di atas sekali tu macam rupa artis Indonesia pun ada..tapi apa pun gambar-gambar di atas ni lebih lawa rupanyer dari rupa Zuraidah Mulut Cipap Ayam..keh keh keh


Sumber Gambar Diatas : KLIK SINI!


Fakta:
Berkat di hari Jumaat yang mulia ini, dengan izin ALLAH swt., maka Blogmaster paparkan gambar sebenar Robengah buat tatapan semua! Dato' Rais Yatim telah menyahut cabaran Blogger Elitis & Pembangkang meminta agar beliau tampil membuat penafian tuduhan beliau merogol Robengah. Syabas Dato'! 
Gambar Sumati & Robengah pada tahun 1997

Untuk makluman gambar di atas ini di rakam pada sekitar tahun 1997. Umur Robengah waktu itu juga adalah sekitar 33 tahun. Dan pada waktu Robengah berhenti kerja setelah 10 tahun berkhidmat umurnya adalah sekitar 46 tahun pada tahun 2007. (Robengah buat plastic surgery ker? keh keh keh)

Pada 2007 bulan April Robengah pulang ke Indonesia memandangkan beliau telah lama berkerja di Malaysia dan ingin menetap di kampungnya atas alasan mahu menguruskan anak-anaknya. Ingat semua, APRIL Robengah pulang ke Indonesia namun mengikut Laporan FITNAH Puak Pembangkang dan 2 Ekor Parasit pula, adik Robengah telah membuat aduan pada bulan Julai 2007.

Ini berita Sahih dan Benar bukannya FITNAH semata-mata. Jelas bukti di sini menunjukkan Puak Pakatan Hanjing telah ketandusan modal dalam menyerang Kerajaan lalu di FITNAH pula Individu dalam kerajaan.

Difahamkan Insyallah pada pukul 3.00 petang ini, video persaksian oleh Sumati akan dipaparkan untuk tontonan semua. Tunggu yer...
Nota Kaki:
Menteri yang dituduh merogol sudah tampil berserta bahan bukti yang ada. ADUN SELISING & PERUPOK masih membisu? Apa kes ? Mahfuz Bean mendesak agar siasatan terperinci dilakukan demi membersihkan persepsi buruk yang melanda Menteri. Maka disini kami Bloggers Nyamuk juga meminta agar siasatan TELUS lagi ADIL dijalankan ke atas kes ADUN SELISING & PERUPOK dituduh berzina! Bukti & SAKSI semua ada..alang-alang nak BOGELkan orang..kita BOGEL abis-abisan!

ZINA ITU HARAM
FITNAH ITU DOSA
PAS ITU PARTI AJARAN SESAT


Edisi Terjah: Mari Kita Serbu !!!!


(Klik Imej)

Ayuh anak muda seMalaysia..kita kasi gegar !!!!

ANAK MUDA BANGKIT !